Welk soort processor = nou het beste voor ongeveer 300-400 piekies? (Ja Ik weet het, er hoort ook nog een mobo bij maar daar letten we nou ff niet op...
)
mjjjaa misschien, maar Ik wil er geen lompe koeler op hebben die een enorme herrie maakt, maar als het zonder koeler kan denk Ik wel dat Ik dat wil doen...
Verwijderd
check bij www.firingsquad.com ... die gasten hebben altijd leuke Benchmarks val allen CPU's... check effe bij hun in de HARDWARE link, en kies vervolgens de CPU Review...
good luck.
good luck.
edit:
typo
typo
laats zag ik een duron 600@1200 (maar niet helemaal stabiel).. Betekend dat dan dat een Duron beter overclockbaar is dan een celeron II?
En bv. als je een celeron 600@850 en
een duron 600@850 vergelijkt, welke is dan beter?
En bv. als je een celeron 600@850 en
een duron 600@850 vergelijkt, welke is dan beter?
Ik ben het met Jaap eens ik denk dat de duron met prestatie/prijs verhouding toch de beste cpu is. Alleen de moederborden zijn wel weer wat duurder dan de slot1/fc-pga mobo's. Maar ik denk ook dat je geen T-bird of PIII voor 300-400 krijgt.
De Duron 600 schijnt de 900 makkelijk te halen en dan nog ongeveer met een athlon 850 te vergelijken is terwijl de CellyII ook goedkoop en makkelijk te overklokken is maar de prestaties wat tegen vallen.
Correct me if i'am wrong.
Eppie
De Duron 600 schijnt de 900 makkelijk te halen en dan nog ongeveer met een athlon 850 te vergelijken is terwijl de CellyII ook goedkoop en makkelijk te overklokken is maar de prestaties wat tegen vallen.
Correct me if i'am wrong.
Eppie
ehh de duron 600 haalt niet altijd de 900.
een vriend van me heeft er zo een, en hij haalt de 750 net met voltage verhoging!
en dat ding is unlockt!
een andere maat idem maar die komt tot de 700 maar, terwijlhij wel zo fop32 heeft.
Dus het is ook maar erg lucky als je een hebt die makelijk 1.5x sneller draait dan normaal.
Anders spaar je nog effe door tot een thunderbird? of Pentium 3
een vriend van me heeft er zo een, en hij haalt de 750 net met voltage verhoging!
en dat ding is unlockt!
een andere maat idem maar die komt tot de 700 maar, terwijlhij wel zo fop32 heeft.
Dus het is ook maar erg lucky als je een hebt die makelijk 1.5x sneller draait dan normaal.
Anders spaar je nog effe door tot een thunderbird? of Pentium 3
39
Verwijderd
Nou, ik heb een Celly2 566@876 voor zo'n 300 piek. Die loopt nu ongeveer als een P3 700. Als je wilt overklokken dan. Doe er je voordeel mee.
Wat is het nou ook alweer het verschil tussen een Duron en een Thunderbird?
sorry.. heb toen niet echt opgelet
sorry.. heb toen niet echt opgelet
Verwijderd
Glorix Jim: Intel heeft Celeron en AMD heeft Duron. Al is de Duron vaak wel sneller dan de Celeron.
Dus ook als ik niet wil overklokken kan ik beter een Duron kopen. Of is een celeron dan beter (of niet veel minder).
Bas
Bas
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Phalanx
Ik heb een Duron 600@850 voor 269 en die loopt nu ongeveer als een p3 800. Als je wilt overklokken dan. Doe er je voordeel mee.
- www.prijsindex.net - hardware prijsoverzichten -
Ik heb een Duron 600@850 voor 269 en die loopt nu ongeveer als een p3 800. Als je wilt overklokken dan. Doe er je voordeel mee.
- www.prijsindex.net - hardware prijsoverzichten -
Pagina: 1