Beste mensen, ik kan hier kort of lang over lullen, maar ik zal hieronder in het kort het een en ander uitleggen. Als database heb ik zowel MS Access als SQLite (tip uit #devschuur) gebruikt, met beide hetzelfde resultaat.
Geconstateerd:
Op welke manier is te achterhalen waar de fout zit, waarbij ik vooral benieuwd ben of het in de applicatie, of in de database zit. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk gezien het feit dat met twee verschillende databases hetzelfde resultaat terugkeert.
Geconstateerd:
- Vanuit de applicatie een INSERT query uitvoeren levert geen record op in de database
- De query wordt geprint in de console. Bij een c/p in MS Access / SQLite wordt de record wel toegevoegd
- De rest van de applicatie (welke vooralsnog uit SELECT queries bestaat) werkt perfect
Op welke manier is te achterhalen waar de fout zit, waarbij ik vooral benieuwd ben of het in de applicatie, of in de database zit. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk gezien het feit dat met twee verschillende databases hetzelfde resultaat terugkeert.