Als ik mijn laptop (acer 9120) aanzet en windows xp pro word gestart, gaat het balkje 12 á 13 keer van link naar rechts. Dit vind ik al vrij lang duren. vervolgens geef ik mijn wachtwoord in en laad hij gewoon door. Mijn start blak en bureaublad achtergrond zijn snel geladen! vervolgens worden mijn touchpad en de audio geladen, en even later nod32. vervolgens duurt het nog zeker 1 minuut voordat mijn icoontje van windows wireless tevoorschijnt komt en ik dus op internet kan. in die minuut gebeurd er niks (geen hd activiteit). weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf even het forum doorzocht
klik maar hier niks gevonden.
Ik heb ook nog even zitten stoeien met start -> uitvoeren -> msconfig
Hier heb ik een keer alles aan en uit gezet (tussendoor reboot) maar leverde ook niks op.
Ik heb verder zelf nog wat services uit gezet zoals windows updates, sercurity center.
Omat ik op het forum iets zag over het doorzoeken van het netwerk heb ik ook al mijn netwerkverbindingen uitgeschakeld (LAN, vmware) alleen wireless staat nog aan.
iemand enig idee waar om het langzaam laad?
Ik heb zelf even het forum doorzocht
klik maar hier niks gevonden.
Ik heb ook nog even zitten stoeien met start -> uitvoeren -> msconfig
Hier heb ik een keer alles aan en uit gezet (tussendoor reboot) maar leverde ook niks op.
Ik heb verder zelf nog wat services uit gezet zoals windows updates, sercurity center.
Omat ik op het forum iets zag over het doorzoeken van het netwerk heb ik ook al mijn netwerkverbindingen uitgeschakeld (LAN, vmware) alleen wireless staat nog aan.
iemand enig idee waar om het langzaam laad?