[VS2005]Kan geen verbinding maken met virtual machines

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:31
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleem met Virtual Server 2005. Ik heb VS 2005 geinstalleerd en heb er een aantal virtual machines in draaien. Als ik verbinding maak met een XP vm dan krijg ik wel verbinding met de machine, maar als ik verbinding maak met een Windows 2003 Server vm dan probeert hij verbinding te maken met de machine maar dan krijg ik het overzicht van de virtual machines. Ik heb wel rechten op de files en op de virtual server :?

Weet iemand waar dit nog aan kan liggen?

Hail to the king baby!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Even voor de duidelijkheid, wat bedoel je met verbinding maken?

Heb je al in de eventviewer gekeken of daar meldingen staan?

Money for nothin' and your chicks for free

• urk_forever
Wat ik doe is ik open de Administratie website en klik dan op de thumbnail van de server die ik wil gebruiken, dan opent hij de remote control website. Dan krijg ik 2x de melding van de NTLM authenticatie en meteen daarna krijg ik weer 2x die melding en krijg ik een overzicht van de aanwezige machines.

In de logs zie ik dat er eerst verbinding wordt gemaakt via NTLM, en meteen daarna dat ik gedisconnect heb :? Dat gebeurt binnen 1 seconde.

Hail to the king baby!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

En als je het via de Virtual Machine Remote Control Client probeert.

• urk_forever
Dan krijg ik hetzelfde. Krijg de meldingen van NTLM authenticatie en daarna het overzicht van virtual machines. Connect ik naar Windows XP krijg ik wel verbinding.

Hail to the king baby!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Draait de virtual wel? Dus kan je wel via bijvoorbeeld Remote Desktop die windows 2003 virtual benaderen?

• urk_forever
Ja, want als ik met VNC op de fysieke server inlog en daar probeer de virtual machine te openen dan werkt het namelijk wel.

Hail to the king baby!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Het lijkt erop dat je management dus naar niet meer goed werkt. Is de console niet apart opnieuw te installeren?

Pagina: 1