Bij voorbaat mijn excuses voor dit topic. Het zal vast en zeker overkomen als een "wat een noep" topic... Maar goed, heb rond zitten googlen en op tweakers gezocht naar eerdere topics, maar tot nu toe heb ik geen antwoord kunnen vinden die 100% aansluit bij mijn probleem.
To the point:
Mijn 2e pc heeft een hdd van 40 gb met XP als besturingssysteem.
Nu heb ik een 2e hdd gekocht van 160 gb, dit omdat de spellen nogal ruimte in nemen en 40 gb gewoon niet genoeg is.
Het probleem is dat na fysieke installatie de hdd gezien wordt als een cd-rom speler. Ik heb geprobeerd in apparaatbeheer hier iets aan te doen maar tevergeefs. Hier en daar zie ik de suggestie om een bootflop te maken. Maar komop zeg, ik heb niet eens een floppy drive erin zitten. En bovendien zijn de meeste links oud en gaar.
Dus mijn vraag: Hoe krijg ik mijn hdd geïnstalleerd onder windows XP. Dit moet toch een eenvoudige handeling zijn....
Nogmaals dit is een noob vraag, maar soms zijn zelfs simpele dingen lastig.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Misschien wat extra info:
40 gb wd master
160 gb wd slave
verder 1 dvd brander en 1 dvd rom welke gewoon hun werk doen.
XP service pack 2
To the point:
Mijn 2e pc heeft een hdd van 40 gb met XP als besturingssysteem.
Nu heb ik een 2e hdd gekocht van 160 gb, dit omdat de spellen nogal ruimte in nemen en 40 gb gewoon niet genoeg is.
Het probleem is dat na fysieke installatie de hdd gezien wordt als een cd-rom speler. Ik heb geprobeerd in apparaatbeheer hier iets aan te doen maar tevergeefs. Hier en daar zie ik de suggestie om een bootflop te maken. Maar komop zeg, ik heb niet eens een floppy drive erin zitten. En bovendien zijn de meeste links oud en gaar.
Dus mijn vraag: Hoe krijg ik mijn hdd geïnstalleerd onder windows XP. Dit moet toch een eenvoudige handeling zijn....
Nogmaals dit is een noob vraag, maar soms zijn zelfs simpele dingen lastig.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Misschien wat extra info:
40 gb wd master
160 gb wd slave
verder 1 dvd brander en 1 dvd rom welke gewoon hun werk doen.
XP service pack 2
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 09:16 ]