OC Behuizing?

Pagina: 1
Acties:

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:32
Beste medetweakers,

ik ben al een tijdje op zoek naar een kast waarin ik makkelijk veel fans ik kan behuizen. Geluidsproductie is eigenlijk geen probleem. Als ik game dan boeit het niet zo heel veel qua overlast. Laast was weer een topic op tweakers voorbij gekomen waarin een bepaalde case voorbij kwam.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1194022871.jpg

Is deze kast ook echt te koop voor consumenten of is het echt alleen een kast die bedrijven gebruiken? Ik heb (bijna) alle kasten van Azerty bekeken maar ik kon niet echt wat vinden wat er op leek.

Weet iemand toevallig hoe deze kast heet?

Mvg,

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Kijk eens naar de Coolermaster Stacker ?:P

Verwijderd

Is het niet gewoon een coolermaster stacker? Toch vrij bekend volgens mij.

Kijk anders ook eens naar de Antec P190. Aanrader :)

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Yep, gewoon een Cooler Master Stacker 83x serie
Kijk ook naar deze topic: Coolermaster Stacker discussie en ervaringen topic deel 6

site: http://www.coolermaster.c...p?act=category&tbcate=558

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien er een Intel Skulltrail mobo inzit is de kans groot dat het een Intel server kast is, dat zijn vrij grote kasten waar je meer dan zat meuk in kunt duwen, dus zo'n groot mobo en zoveel fans gaan daarin prima. Dus ik zou kijken of je wat meer kunt vinden over de kast die intel gebruikt, dan ben je denk ik een stapje verder.

Verwijderd

Hamersma schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:24:
Beste medetweakers,

ik ben al een tijdje op zoek naar een kast waarin ik makkelijk veel fans ik kan behuizen.
Er zijn wel andere kasten, die nagenoeg overheenkomen. Bijv is deze met een 22CM side-fan en een regelbaar weerstand voor de snelheid daarvan, sinds kort is er ook de A-case die komt met een nog grotere sidefan van 330MM en een intake van 250MM front. Persoonlijk heb ik het niet echt op cases waarbij er veel fans geplaatst kunnen worden, immers doet 1 grote fan netzoveel luchtverplaatsing als 4 kleine ventilatoren, met waarschijnlijk het nodige kabaal.

Die cases die je bedoeld overigens, is volgens mij van coolermaster. Hier staat zo'n case met optioneele 4x Fan aan de zijkant

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De kast van je plaatje is zoals eerder genoemd een Coolermaster Stacker kast.

http://www.legitreviews.com/article/568/1/

De meeste moderne kasten hebben een goede airflow. Maar groter is meestal makkelijker om lange videokaarten en grote koelers te plaatsen. De Stackers zijn hele goede kasten, maar zo zijn er wel meer.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Dit is inderdaad een stacker, maar wat zijn eigenlijk nog meer kasten die een goede airflow hebben voor aircooling oc, naasts de Nine Hundred, CM690 en Stacker 83x?
Pagina: 1