Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FFX/SAFARI] BBBBBBBBBBBBBBB????????? op verschillende sites

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Allereerst zul je misschien denken dat deze post niets met beveiliging en virussen te maken heeft.
Dit is echt direct de kern van mijn vraag.

Ik heb een probleem dat ik op veel websites bovenaan de pagina, of soms op andere plekken (meestal bovenaan) een tekst heb staan die eruit ziet als 'BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB' vaak met een hele rits ??????????????, maar soms ook zonder vraagtekens.

Ik ben in het bezit van een Apple Macbook. Je zou zeggen dat je dan niet zo gevoelig bent voor virussen. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand dit symptoon ook gehad? Zo ja, wat heb je er aan gedaan en is het wel of niet een virus?

Alvast bedankt.

Edit: Nu heb ik ook een rits BBBBBBBBBBBB op Tweakers staan. Als ik in de paginabron kijk, zie ik dat deze nog VOOR de HTML tag staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 23:35 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Screenshot?

Welk OS? (FF & Safari zijn er voor MacOSX & Windows)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:39:
Screenshot?

Welk OS? (FF & Safari zijn er voor MacOSX & Windows)
Euhm, op Mac OSX (dat moet je er tegenwoordig bij vermelden natuurlijk, nu Apple ook Windows kan draaien ... maar dat ter zijde).

Ik heb het een en ander gegoogled, en kwam ook wel wat dezelfde constateringen tegen van mensen die Windows draaien. Er wordt op sommige sites door mensen vermoed dat het om een W32.ietsmeteenA virus ging, wat mij erg vreemd lijkt dat deze ook op de Mac zijn werk doet. Op andere pagina's werd de stelling dat het een virus is weer ontkracht.

PS. Screenshot volgt. mn 512mb heeft nogal moeite met Photoshop CS2 laden ...

Edit: Het lijkt erop dat het plaatsen van je probleem op GoT de oplossing van het probleem is. Nu ik screenshots wil maken, doet het probleem zich niet voor! Zodra het probleem zich weer voordoet zal ik alsnog de screenshots plaatsen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 20:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij (eindelijk) een screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.few.vu.nl/~jml900/BBBBB.png

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 17:23
Geloof het of niet, dit heet het "BBBBBBB Virus"
hoe je het moet verwijderen op een apple weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even gezocht, maar heb nergens een virusomschrijving kunnen vinden hiervan. Misschien ook omdat het lastig zoeken is met al die B's en ?'s. Dan maar even op zoek naar een manier om dit virus van mn macbook af te krijgen.
Pagina: 1