if broken it is, fix it you should
Herkent Vista überhaupt wel een antiek iets als een floppy drive?elgringo schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:05:
Tijdens het opsatrtaen een inloggen van windows Vista (ultimate 64-bit) spint de floppy telkens. Verder doet hij niets, maar het lampje gaat wel ff branden en het loopwerk draaien. Als hij goed en wel is opgestart doet hij dit niet meer.
Het gaat om een P35-DQ6 met Q6600, 2gb ram, 3x320gb hd, 1x150gb hd, Geforce 8800GTS.
Ligt het aan vista, hardware. Of zoekt vista iets?
Wie kan me helpen
Vast wel.. maar waarom heb je een floppydrive nodig? Ik neem aan dat je hem misschien voor je RAID hebt gebruikt (alhoewel dat ook met usb stick kon), en dan zou hij er in princiepe nu uit kunnen. Probleem opgelost..Haaglander schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:13:
[...]
Herkent Vista überhaupt wel een antiek iets als een floppy drive?
Ik gebruik regelmatig nog floppys omdat ik ook nog wat antieke pc's heb.
Maar dat is niet het probleem.
De vraag is waarom.
Maar dat is niet het probleem.
De vraag is waarom.
Wat gebeurt er als je een floppy erin steekt? Blijft 'ie dan doorgaan met zoeken?
Dan spint de floppy en blijft hij hetzelfde doen
Draai je toevallig een virusscanner die bij het booten verwisselbare media op virussen scant?
Vaak gebeurt dit als de kabel van het diskettestation verkeerdom zit, of als de kabel niet goed vast zit. Doet het diskettestation het wel eigenlijk?
[ Voor 14% gewijzigd door FireMotion op 08-11-2007 13:29 ]
Pagina: 1