[Ghost] kan Image niet terug zetten op partitie, ghosted.

Pagina: 1
Acties:

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Mijn probleem ben ik al eens eerder tegen het lijf gelopen op een andere PC met een andere Ghost versie. Nu is het weer terug en het is mij totaal onbekend waar het vandaan komt en wat er aan gedaan kan worden.

Het probleem is dat ik een image van amper een week oud niet meer terug kan zetten naar dezelfde partitie op dezelfde computer. Ghost geeft de betreffende partitie ghosted weer (pun not intended), maar anderen weer niet.

De volgorde en opsomming van het geheel:

- Image gemaakt van C: schijf met XP op NTSF naar D: schijf met Ghost 11 vanuit Dos.
- Windows install verder verkloot waardoor ik mijn image weer nodig had.
- Ghost wil vanuit Dos de image niet meer terug zetten van D: op C:, maar wel op andere partities.
- Hij geeft geen foutmelding, maar de C: schijf is ghosted.
- Integriteit van de schijf en van de image is in orde.
- Een andere image terug zetten, waarvan de laatste image een uitvloeisel was, werkt wel weer.

In het verleden heeft het een keer geholpen de partitie met een MB ofzo te vergroten, want toen kwam er een foutmelding dat de partitie te klein was.
Toen werkte het wel weer, maar dat helpt deze keer niet meer.

Is het een bekend probleem dat Ghost soms images niet terug kan zetten naar de plaats van herkomst? Is er een oplossing voor?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 10:51
Waar staat de ghost file? (de image)
Als ik je verhaal zo lees staat de image op dezelfde partitie (c:) die je terug wilt zetten, dat gaat nooit werken..

Systeem Specs

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Vergeten: de image staat op D: en hij moet terug naar C:
De ander image die wel werkt staat er gewoon onder.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.