Wat is de beste DVD Rom volgens jullie en dan vooral rekeninghoudend met cd-rom's lezen en regiovrij dvd's afspelen?
Thanx
Thanx
Whatever.
Verwijderd

Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
Juist, waar ken je die firmware vinden btw?Op dinsdag 13 februari 2001 09:03 schreef InSaNe400 het volgende:
Ben erg tevreden over deze speler en met een Pioneer firmware upgrade volledig functionerend
http://tweakers.net/nieuws/15711
Whatever.
Verwijderd
aAarGhh
Is RG computers een beetje te vertrouwen?Op dinsdag 13 februari 2001 09:32 schreef peedeepee het volgende:
Meendering>>
RG Computers FL 17,- FL 286,- 08-02 (pricewatch) inclusief verzendkosten...
Je moet niet alleen maar op het uiterlijk afgaan. Ik vind hem zelf ook supergeil eruit zien, maar hij heeft geen geweldige reviews (reviewdatabase) dus ik twijfel nog. Hij maakt veel lawaai, maar is toch supersnel. Het is maar wat je belangrijk vindt...
Whatever.
Ben ik er dus 1 van;)Op dinsdag 13 februari 2001 08:51 schreef meendering het volgende:
volgens een paar mensen in me icq lijst is ie zeer goed en mooi!
Daylights ik hierOp dinsdag 13 februari 2001 10:47 schreef Daylights het volgende:
[..]
Ben ik er dus 1 van;)
En het lawaai... ja, hij is niet een van de stilste, maar dat ik nou het geluid harder moet zetten, omdat de Pioneer staat staat te 'blazen'>:), neuh... valt best mee.
Regio vrij>:), lekker snel, slot-in (roelt echt wel, werkt heel makkelijk), vreet écht alle CD's, niet echt duur en jaja, ziet er idd wel mooi uit:D
Kortom, top apparaat!:)
Whatever.
Zal niet ontkennen dat hij het goed doet, maar slot in maakt een herrie bij data CD's :r:r:r:r:r:r. Heb dus dezelfde DVD, dus volgende keer hou ik het weer bij tray, dit was dus geen succesje, zag er wel vet uit, daarom heb ik het genomen, weet nu wel beter.Op dinsdag 13 februari 2001 08:56 schreef ruubruub het volgende:
ik heb zelf een Pioneer 105S hier. Prima ding en leest CD-ROM's ook heel goed. Regiovrij heb ik nog niet geprobeerd omdat ik alleen regio 2 DVD heb afgespeelt. Zal toch wel kunnen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik vind het zo vreemd dat er geen klepje voor zit, zo krijg je toch allemaal stof erin? Ik heb een aantal cdrom wisselaars met slot loading, maar die hebben allemaal een klepje ervoor: teac 6x8x heeft exact hetzelfde systeem als pioneer, maar dan met een klepje aan de binnenkant van die gleuf... Nakamichi 5x16x heeft een klepje aan de buitenkant. Waarom pioneer niet?Op dinsdag 13 februari 2001 09:06 schreef peedeepee het volgende:
Meendering>>> Het is een zeer cool ding. Ik vind zonder tray mooier....maar:
zitten er ook nadelen op een cd/dvd speler zonder tray?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ER zit wel wat degelijks voor, je ziet het alleen niet, er zit een zwarte fluwelen stofje voor, een soort gordijn :):):):):):), ga maar eens kijken in de winkel, het is dus wel degelijk afgeschermd, alleen de geluidsproductie is niet om aan te horen.Op dinsdag 13 februari 2001 21:52 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreemd dat er geen klepje voor zit, zo krijg je toch allemaal stof erin? Ik heb een aantal cdrom wisselaars met slot loading, maar die hebben allemaal een klepje ervoor: teac 6x8x heeft exact hetzelfde systeem als pioneer, maar dan met een klepje aan de binnenkant van die gleuf... Nakamichi 5x16x heeft een klepje aan de buitenkant. Waarom pioneer niet?
Russian Blue Neji
Kate Bush