Toon posts:

Beste DVD Rom???

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste DVD Rom volgens jullie en dan vooral rekeninghoudend met cd-rom's lezen en regiovrij dvd's afspelen?

Thanx

*D

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:43

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben van plan een Pioneer 105S slot-in te kopen..... volgens een paar mensen in me icq lijst is ie zeer goed en mooi! :)

Ervaringen: plaats ze hier... ;)

Whatever.

Verwijderd

ik heb zelf de pioneer 115s en dat is een mooi dingetjes 16/40x wel tray maar dat maakt minder herrie, en ff flashen en hij is regiovrij >:)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx triple!!!!! Ik zit zelf ook aan pioneer te denken of Aopen..

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
ik heb zelf een Pioneer 105S hier. Prima ding en leest CD-ROM's ook heel goed. Regiovrij heb ik nog niet geprobeerd omdat ik alleen regio 2 DVD heb afgespeelt. Zal toch wel kunnen?

Flickr

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier een picture van de Pioneer 105S 16x/40x

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/976319638.jpg

Ik vind hem zeer mooi! :7

Whatever.

Verwijderd

dat was ik nog vergeten, hij leest cd's knetter snel he, en ik heb hem zelf nog niet geflasht, maar mijn neef wel en die heeft dezelfde, want ik heb ook alleen maar regio 2 dvd's (nog wel)

Verwijderd

Ben erg tevreden over deze speler en met een Pioneer firmware upgrade volledig functionerend

http://tweakers.net/nieuws/15711

Verwijderd

Topicstarter
Meendering>>> Het is een zeer cool ding. Ik vind zonder tray mooier....maar:

zitten er ook nadelen op een cd/dvd speler zonder tray?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 13 februari 2001 09:03 schreef InSaNe400 het volgende:
Ben erg tevreden over deze speler en met een Pioneer firmware upgrade volledig functionerend

http://tweakers.net/nieuws/15711
Juist, waar ken je die firmware vinden btw? :)

Hehe, ik gaat het eind deze week maar eens bestellen..... waar kan ik hem het beste kopen? >:)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Meendering>>
RG Computers FL 17,- FL 286,- 08-02 (pricewatch) inclusief verzendkosten...
:)
Je moet niet alleen maar op het uiterlijk afgaan. Ik vind hem zelf ook supergeil eruit zien, maar hij heeft geen geweldige reviews (reviewdatabase) dus ik twijfel nog. Hij maakt veel lawaai, maar is toch supersnel. Het is maar wat je belangrijk vindt...

Verwijderd

http://www.firmware.com.bi

Als je geen Paradigit heb is ie wel beetje duur als je gaat bestellen

Slotin kan je geen kleine cd in stopppen, das enige nadeel maar die kom je zo zelden tegen, en bovendien heeft iedereen er toch twee drives in zijn systeem zitten dus geen probleem (pas op voor zusjes of andere familieleden die dus wel zo'n kleine cd erin stoppen, dan heb je een probleem 8-) )

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 12:47

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb die pioneer in actie gezien ( en gehoord!! wat een herrie!) en hij is inderdaad snel. Ik heb zelf een toshiba M1402 ... en die is heel goed. Maakt ook veel minder geluid en is ook regiovrij te flashen. Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou het geluidsnivo toch doorslaggevend zijn.

aAarGhh

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 13 februari 2001 09:32 schreef peedeepee het volgende:
Meendering>>
RG Computers FL 17,- FL 286,- 08-02 (pricewatch) inclusief verzendkosten...
:)
Je moet niet alleen maar op het uiterlijk afgaan. Ik vind hem zelf ook supergeil eruit zien, maar hij heeft geen geweldige reviews (reviewdatabase) dus ik twijfel nog. Hij maakt veel lawaai, maar is toch supersnel. Het is maar wat je belangrijk vindt...
Is RG computers een beetje te vertrouwen? :?
Hmmz, lawaai maak ik me niet druk om, me fans en super orb maakt ook veel lawaai.... :)

Waar kan ik dB waardes vinden van de drive?

Whatever.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Op dinsdag 13 februari 2001 08:51 schreef meendering het volgende:
volgens een paar mensen in me icq lijst is ie zeer goed en mooi! :)
Ben ik er dus 1 van;)

En het lawaai... ja, hij is niet een van de stilste, maar dat ik nou het geluid harder moet zetten, omdat de Pioneer staat staat te 'blazen'>:), neuh... valt best mee.

Regio vrij>:), lekker snel, slot-in (roelt echt wel, werkt heel makkelijk), vreet écht alle CD's, niet echt duur en jaja, ziet er idd wel mooi uit:D

Kortom, top apparaat!:)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 13 februari 2001 10:47 schreef Daylights het volgende:

[..]

Ben ik er dus 1 van;)

En het lawaai... ja, hij is niet een van de stilste, maar dat ik nou het geluid harder moet zetten, omdat de Pioneer staat staat te 'blazen'>:), neuh... valt best mee.

Regio vrij>:), lekker snel, slot-in (roelt echt wel, werkt heel makkelijk), vreet écht alle CD's, niet echt duur en jaja, ziet er idd wel mooi uit:D

Kortom, top apparaat!:)
Daylights ik hier :? :o

Oke, eind deze week hoop ik mijn loon te ontvangen, dan kan ik ff shoppen. :D

Weet iemand btw nog een goede/goedkope shop in Amsterdam? Daar ben ik donderdag. (AutoRAI>:))

Whatever.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga hem halen bij www.computer-land.nl
Wil natuulijk ook een beetje service! :P

Whatever.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 13 februari 2001 08:56 schreef ruubruub het volgende:
ik heb zelf een Pioneer 105S hier. Prima ding en leest CD-ROM's ook heel goed. Regiovrij heb ik nog niet geprobeerd omdat ik alleen regio 2 DVD heb afgespeelt. Zal toch wel kunnen?
Zal niet ontkennen dat hij het goed doet, maar slot in maakt een herrie bij data CD's :r:r:r:r:r:r. Heb dus dezelfde DVD, dus volgende keer hou ik het weer bij tray, dit was dus geen succesje, zag er wel vet uit, daarom heb ik het genomen, weet nu wel beter.

Dus aan iedereen koop de 115, niet de 105(slot-in), Slot in is qua geluisproductie erg bagger :(. Als je een permanente oorbeschadeging wilt overhouden vooral voor de 105S gaan, ik spreek uit ervaring!!!!!

Ga eerst bij iemand langs die een 105S heeft, ik zweer je dat je snel zult af stappen van slot-in.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Effe een foto, zal zeker niet ontkeene dat het er geil uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/fredwilkes/Mvc-018s.jpg

maareehh, vergeet dit niet, herrie!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 13 februari 2001 09:06 schreef peedeepee het volgende:
Meendering>>> Het is een zeer cool ding. Ik vind zonder tray mooier....maar:

zitten er ook nadelen op een cd/dvd speler zonder tray?
Ik vind het zo vreemd dat er geen klepje voor zit, zo krijg je toch allemaal stof erin? Ik heb een aantal cdrom wisselaars met slot loading, maar die hebben allemaal een klepje ervoor: teac 6x8x heeft exact hetzelfde systeem als pioneer, maar dan met een klepje aan de binnenkant van die gleuf... Nakamichi 5x16x heeft een klepje aan de buitenkant. Waarom pioneer niet?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 13 februari 2001 21:52 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ik vind het zo vreemd dat er geen klepje voor zit, zo krijg je toch allemaal stof erin? Ik heb een aantal cdrom wisselaars met slot loading, maar die hebben allemaal een klepje ervoor: teac 6x8x heeft exact hetzelfde systeem als pioneer, maar dan met een klepje aan de binnenkant van die gleuf... Nakamichi 5x16x heeft een klepje aan de buitenkant. Waarom pioneer niet?
ER zit wel wat degelijks voor, je ziet het alleen niet, er zit een zwarte fluwelen stofje voor, een soort gordijn :):):):):):), ga maar eens kijken in de winkel, het is dus wel degelijk afgeschermd, alleen de geluidsproductie is niet om aan te horen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1