Gezocht: Freeware om jpg automatisch in mp3/wma te embedden

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo allen!

Ik ben op zoek naar een freeware programmaatje om albumart in (10k+) mp3's en wma's te embedden.

Ik heb mijn muziek nu als volgt:
artiest/album/muziekbestanden + albumart (in de vorm van folder.jpg)

Werkt over het algemeen prima met WMP en Winamp (incl plugin).
Maar ik wil toch iTunes gaan gebruiken, maar helaas herkent deze folder.jpg niet als albumart.
En iTunes kan zelf plaatjes downloaden, maar dan moet je lid worden van de itunes winkel. Dat wil ik niet (en kan ik niet, want ik heb geen CC).

Nu ben ik dus op zoek naar een gratis programma wat dit doet.
Tag & Rename doet dit vanaf versie 3.3, maar alleen bij de geregistreerde versie.
Verder ben ik nog wat andere pay- en shareware programma's tegengekomen die dit doen, maar tot nu toe helaas geen Freeware.
Ik heb ook gekeken naar Mp3Tag, maar deze doet volgens mij niet wat ik wil.

Heeft iemand een mooie suggestie? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=folder.jpg mp3 itunes] levert bij mij toch echt sorted.bits in "[iPod color 20GB]Hoe krijg ik album art ..." met een goede tip op?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spider.007 schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:50:
[search=folder.jpg mp3 itunes] levert bij mij toch echt sorted.bits in "[iPod color 20GB]Hoe krijg ik album art ..." met een goede tip op?
Nope, helaas ;(

Ik wil dus batch doen, ik kan wel per liedje, of per album handmatig plaatjes erinplaatsen in iTunes, maar dat is nogal veel werk met honderden albums.

Bedankt voor de moeite, though :)

Edit:
Gevonden!
Bij Mp3Tag kan je kiezen bij convert>action voor het importeren van een file naar tag _o_

case closed 8)

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 04-11-2007 23:10 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu