Hallo allen!
Ik ben op zoek naar een freeware programmaatje om albumart in (10k+) mp3's en wma's te embedden.
Ik heb mijn muziek nu als volgt:
artiest/album/muziekbestanden + albumart (in de vorm van folder.jpg)
Werkt over het algemeen prima met WMP en Winamp (incl plugin).
Maar ik wil toch iTunes gaan gebruiken, maar helaas herkent deze folder.jpg niet als albumart.
En iTunes kan zelf plaatjes downloaden, maar dan moet je lid worden van de itunes winkel. Dat wil ik niet (en kan ik niet, want ik heb geen CC).
Nu ben ik dus op zoek naar een gratis programma wat dit doet.
Tag & Rename doet dit vanaf versie 3.3, maar alleen bij de geregistreerde versie.
Verder ben ik nog wat andere pay- en shareware programma's tegengekomen die dit doen, maar tot nu toe helaas geen Freeware.
Ik heb ook gekeken naar Mp3Tag, maar deze doet volgens mij niet wat ik wil.
Heeft iemand een mooie suggestie?
Ik ben op zoek naar een freeware programmaatje om albumart in (10k+) mp3's en wma's te embedden.
Ik heb mijn muziek nu als volgt:
artiest/album/muziekbestanden + albumart (in de vorm van folder.jpg)
Werkt over het algemeen prima met WMP en Winamp (incl plugin).
Maar ik wil toch iTunes gaan gebruiken, maar helaas herkent deze folder.jpg niet als albumart.
En iTunes kan zelf plaatjes downloaden, maar dan moet je lid worden van de itunes winkel. Dat wil ik niet (en kan ik niet, want ik heb geen CC).
Nu ben ik dus op zoek naar een gratis programma wat dit doet.
Tag & Rename doet dit vanaf versie 3.3, maar alleen bij de geregistreerde versie.
Verder ben ik nog wat andere pay- en shareware programma's tegengekomen die dit doen, maar tot nu toe helaas geen Freeware.
Ik heb ook gekeken naar Mp3Tag, maar deze doet volgens mij niet wat ik wil.
Heeft iemand een mooie suggestie?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu