Niemand gebruikt Azureus meer tegenwoordig?
Ik lees je bericht nu net. Ik herken dit gedrag van Azureus niet. Ik heb nu Azureus Beta 3.0.3.5_B02 onder Linux. Staat al dagen strak op 70 kB/s upload. Toevallig Zondag even teruggebracht naar 50 kB/s en vanmorgen weer naar 70. Geen automatische veranderingen gezien.
-edit-
Ontevreden met mijn antwoord kijk ik in de nieuwe configuratie. Daar staat een keuze Overdracht | autosnelheid. Azureus heeft mijn provider "herkend". De maximumupload en downloadsnelheid staan daarbij.
Ik kan in de box 'Auto Snelheid selector' (wat een slechte vertaling) kiezen voor een algorithn en twee kruisvakjes. Ik vermoed dat je een van die twee vakjes aan hebt staan. Bij mij staan ze uit.
Ze heten "Gebruik met downloaden en uploaden" en "Gebruik alleen met seeden".
Geeft dit antwoord op je vraag?
-edit-
Ontevreden met mijn antwoord kijk ik in de nieuwe configuratie. Daar staat een keuze Overdracht | autosnelheid. Azureus heeft mijn provider "herkend". De maximumupload en downloadsnelheid staan daarbij.
Ik kan in de box 'Auto Snelheid selector' (wat een slechte vertaling) kiezen voor een algorithn en twee kruisvakjes. Ik vermoed dat je een van die twee vakjes aan hebt staan. Bij mij staan ze uit.
Ze heten "Gebruik met downloaden en uploaden" en "Gebruik alleen met seeden".
Geeft dit antwoord op je vraag?
[ Voor 49% gewijzigd door Mad Max op 06-11-2007 00:18 ]
Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )
Ik heb die instellingen waar jij het over hebt niet kunnen achterhalen, daarom heb ik maar eens een andere Azureus versie gedownload en geinstalleerd en nu blijft ie keurig op 50kb/s uploaden.
edit:
Uiteindelijk toch gevonden, helemaal rechtsonderaan, kun je met de rechtermuis klikken op de upload snelheid en als deze op Auto staat past deze zich aan aan de hoeveelheid beschikbare bandbreedte.
Door em vast te zetten op 1 snelheid blijft deze behouden.
edit:
Uiteindelijk toch gevonden, helemaal rechtsonderaan, kun je met de rechtermuis klikken op de upload snelheid en als deze op Auto staat past deze zich aan aan de hoeveelheid beschikbare bandbreedte.
Door em vast te zetten op 1 snelheid blijft deze behouden.
[ Voor 41% gewijzigd door Snowwie op 30-12-2007 01:39 ]