Toon posts:

[V&A] Prijs wijzigen onmogelijk met veiling?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een advertentie lopen waarin ik een richtprijs geef, daar dat tegenwoordig schijnbaar verplicht is. De richtprijs is echter totaal niet wat ik als openingsbod wil zien in de veiling, maar meer een prijs waarbij ik alle andere biedingen negeer en direct aan degene verkoop die mij dat ervoor geeft. Die richtprijs geldt nu echter ook als openingsbod bij de veiling. Waarom kan ik dat nu niet meer wijzigen? Er zijn nog geen biedingen in de veiling, dus waarom kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, nu is schoppen niet echt nodig, maar ik vraag me wel af: wat gebeurt hiermee? Een reactie, alsjeblieft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Waarom het niet kan: geen idee. Ik weet enkel dat het niet kan :)
Oplossing zou zijn om je advertentie opnieuw te plaatsen. Het is wat omslachtig, maar tot de tijd dat hiervoor een oplossing wordt gevonden/gemaakt is het niet anders. Je zou even op devtrack kunnen kijken of hier al eens een request tot is gedaan. Zo niet dan zou je er zelf een in kunnen dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De reden staat bij het plaatsen van een veiling advertentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, half. Ik heb het nog even nagekeken, en daar staat idd het volgende:
Het is mogelijk om je product door middel van een veiling te verkopen. Indien je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken kun je dat hieronder aangeven. Tevens kun in beperkte mate kiezen hoelang de veiling loopt. Deze looptijd kan achteraf niet worden aangepast. Als minimumbod wordt het bedrag genomen dat je bij prijs hebt ingevuld.
Maar dat is op zich geen reden om het startbod niet te kunnen wijzigen zolang er geen biedingen zijn uitgebracht. Dat het niet kan als er biedingen uitgebracht zijn vind ik an sich logisch, maar zolang er nog geen biedingen zijn verricht maakt het in principe niets uit. Ik zal 's ff op devtrack kijken iig. :)