Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, maar ik zit met het probleem dat ik op mijn computer wel een internetverbinding heb (msn'en kan gewoon, en de lampjes op mijn ADSL speedtouch modem werken ook gewoon) maar dat de pagina's niet door IE 6 worden weergegeven. Dan geeft hij aan 'Deze pagina kan niet worden weergegeven'. Pingen van webpagina's werkt ook niet.
Mijn adsl abbonnement heb ik wel opgezegd en deze loopt over 2 weken af. Het lijkt mij niet belangrijk, maar wellicht heeft dit er wat mee te maken?
Het betreft een net nieuwe pc (4 weken), die de afgelopen 4 weken prima op internet gewerkt heeft. Vandaag hield die daar dus opeens mee op, er is dus geen verandering geweest m.b.t. os, firewall, eigen instellingen etc.
Op de pc draait XP
Mijn adsl abbonnement heb ik wel opgezegd en deze loopt over 2 weken af. Het lijkt mij niet belangrijk, maar wellicht heeft dit er wat mee te maken?
Het betreft een net nieuwe pc (4 weken), die de afgelopen 4 weken prima op internet gewerkt heeft. Vandaag hield die daar dus opeens mee op, er is dus geen verandering geweest m.b.t. os, firewall, eigen instellingen etc.
Op de pc draait XP
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:11 ]