Toon posts:

Wel Msn, geen webpagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, maar ik zit met het probleem dat ik op mijn computer wel een internetverbinding heb (msn'en kan gewoon, en de lampjes op mijn ADSL speedtouch modem werken ook gewoon) maar dat de pagina's niet door IE 6 worden weergegeven. Dan geeft hij aan 'Deze pagina kan niet worden weergegeven'. Pingen van webpagina's werkt ook niet.

Mijn adsl abbonnement heb ik wel opgezegd en deze loopt over 2 weken af. Het lijkt mij niet belangrijk, maar wellicht heeft dit er wat mee te maken?

Het betreft een net nieuwe pc (4 weken), die de afgelopen 4 weken prima op internet gewerkt heeft. Vandaag hield die daar dus opeens mee op, er is dus geen verandering geweest m.b.t. os, firewall, eigen instellingen etc.

Op de pc draait XP

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:11 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

DNS correct ingesteld?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Klinkt inderdaad alsof je DNS niet meer goed ingesteld staat (misschien heeft je ISP niet meer de moeite genomen je op de hoogte te stellen dat ze hun adressen veranderd hebben? :P)

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:41
OS? Firewall? Virusscan?
Wat meer informatie zou ons best kunnen helpen.

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Kan het mischien ook zijn dat de firewall internet explorer blokkeert. Ik heb zoiets ook gehad, wel met Msn verbinding maar internet explorer niet.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Verwijderd

Topicstarter
Danny666 schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:09:
Kan het mischien ook zijn dat de firewall internet explorer blokkeert. Ik heb zoiets ook gehad, wel met Msn verbinding maar internet explorer niet.
Ik voel mij erg stom. Ik had al naar de firewall gekeken, maar daar leek het probleem niet te zitten. Nu heb ik hem helemaal uitgezet en werkt het weer 8)7

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Voortaan kijken of nslookup ook werkt (Start -> Uitvoeren -> nslookup), en dan vervolgens een domeinnaam intikken (www.google.nl bijvoorbeeld) en op enter drukken, als je geen IP-adres terug krijgt ligt je probleem bij DNS.

[ Voor 3% gewijzigd door AndriesLouw op 04-11-2007 18:44 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

Pagina: 1