[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Gewoon selecteren en verwijderen? Lijkt me niet dat ze nog terugkomen als ze niet echt meer in het netwerk aanwezig zijn
En als je wil dat XP niet automatisch zoekt naar shares en printers dat vinkje in Mapopties uitzetten.
[ Voor 29% gewijzigd door sanfranjake op 04-11-2007 17:03 ]
Heb ik geprobeerd er is nergens een delete option
Pardon!? Geen delete optie? Met welke ogen kijk jij? Er wordt gesproken over een 'mapping' die je wilt verwijderen, dat is dus in dit geval in de verkenner! makkelijk te verwijderen door de mapping te selecteren en op DEL te drukken. Krijg je een vraag voor verwijderen, JA, en weg is de mapping.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Gewoon is een prompt : net share [sharename] /delete
NET SHARE
sharename
sharename=drive:path [/USERS:number | /UNLIMITED]
[/REMARK:"text"]
[/CACHE:Manual | Documents| Programs | None ]
sharename [/USERS:number | /UNLIMITED]
[/CACHE:Manual | Documents | Programs | None]
{sharename | devicename | drive:path} /DELETE
NET SHARE
sharename
sharename=drive:path [/USERS:number | /UNLIMITED]
[/CACHE:Manual | Documents| Programs | None ]
sharename [/USERS:number | /UNLIMITED]
[/CACHE:Manual | Documents | Programs | None]
{sharename | devicename | drive:path} /DELETE
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Bedankt voor de info dat was de trucHero Of Time schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:19:
Pardon!? Geen delete optie? Met welke ogen kijk jij? Er wordt gesproken over een 'mapping' die je wilt verwijderen, dat is dus in dit geval in de verkenner! makkelijk te verwijderen door de mapping te selecteren en op DEL te drukken. Krijg je een vraag voor verwijderen, JA, en weg is de mapping.
Gebruik Verkenner nooit om dat ik het een hopeloos programma vind maar in dit geval werkte het prima.
btw nu ik de truc snap, het was ook mogelijk in Totalcommander zat alleen in een menu
.
Pagina: 1