Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VS 2005] Werken onder Vista Business

Pagina: 1
Acties:

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik heb de setup uitgevoerd, ik kreeg meldingen bij het installeren van het component Visual Studio en SQL Server 2005. Bij Visual Studio bood Vista me om SP1 te installeren voor dit programma, ik heb de setup twee keer proberen te runnen en iedere keer crashte m'n Vista.

Toen ik nog probeerde een repair-install te doen van het hele Visual Studio-pakket, was het helemaal naar de vaantjes en mocht ik van scratch beginnen, want de repair-install weigerde van werken.

Een andere optie was een SP1 Update voor Win Vista en die wilde niet gaan omdat het component nog niet geïnstalleerd was, ik vermoed dat is omdat SP1 maar niet wilde installeren. Als ik echter Visual Studio run ervaar heb ik op het eerste zicht geen problemen.

Dan heb ik nog bij SQL Server 2005 de SP2 versie mogen installeren, op deze heb ik echter geen problemen meer ervaren. Anders nog dingen dat ik gemist heb in mijn "aangepaste" installatie voor Visual Studio? Bij voorbaat dank!

EDIT: problemen opgelost bij het component Visual Studio, het vergde gewoon veel tijd, heel veel tijd. Anders nog opmerkingen in verband met het werken met Visual Studio onder Vista?

[ Voor 8% gewijzigd door KS1987 op 04-11-2007 16:55 ]

Verwijderd

Geef bij Windows Update aan dat je updates wil ontvangen voor alle Microsoft producten; Visual Studio updates worden dan automatisch geinstalleerd.