Toon posts:

The ultimate low budget PC ???

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is dit nou een goed systeempje voor een aardig prijsje ???

Aopen HQ-08 Big Tower Grijs 300 W
AMD Duron 600
Asus A7V Socket A
128 Mb SDRAM Dimm PC133
Teac diskdrive 3,5" 1,44 Mb
IBM DTLA 15,0 Gb 7200 rpm
Aopen CD948E 48x
Asus V6600 GeForce 32 Mb Pure (retail)
Creative Soundblaster Live 1024 (retail)
Creative SoundWorks 100
Microsoft Natural Keyboard Pro
Microsoft Explorer Mouse
Fiberline UTP/BNC 10 Mbps PCI
17" Iiyama A702HT Vision Master Pro 410

Dit alles kost f3880,- is dit een goed systeem en wat zouden jullie veranderen :).

Verwijderd

Low Budget????? :P Nou jongen als jij 3880,- low budget vind. Das verdien je goed. ;)

Low Budget is meer rond de 2200,-.

Verwijderd

Low Budget dat is bij de grote een voor
700 gulden ex monitor!

Verwijderd

ik vind het ondanks het niet echt een low-budget is toch behoorlijk prijzig.

Verwijderd

Topicstarter
nou HigH budget dan :(!!!

Verwijderd

Low budget met een 17" iiyama? :D

Verwijderd

Topicstarter
:( :( :( !!!!! NOU HIGH BUDGET DAN !!!!! :( :( :(

p.s. was het nou een goed systeem of niet!!!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:15
ja ;)

Verwijderd

Dit is geen High budget, vind het meer een value budget systeem. Volgens mij is er niets mis mee, als je deze specificaties wilt. Hangt er ook een beetje vanaf wat je er mee wil gaan doen, natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is een normale reply, nog meer mensen met serieuze reply of alleen maar grapjassen!

Verwijderd

Topicstarter
Eigelijk wil ik er van alles mee gaan doen o.a. spellen, programmeren, internetten(lullen in tweakers forum ;)), plaatjes renderen, dus eigelijk ALLES :)!!

Verwijderd

Ik zou toch voor de V6800 gaan die is echt veel sneller als de V6600 ik heb ze allebij dus ik kan vergelijken : ))

En het scheelt je mischien 200 piek in de prijs : ))

Verwijderd

Topicstarter
Waaraan merk je dat dan vooral?

Verwijderd

VLOEI !!

neej bij 3d games en het simpel verslapen van een kadertje in windows vloeit beter. Alles gaat net ff wat soepeler.

Waarom koop je 133Mhz geheugen Athlon draait toch op 100 ??? En waarom een 10mbit kaartje 100 mbit scheelt je 30 piek en het scheelt je haalt 3/4 keer de snelheid. Das toch te overwegen : ))

Ik ga nog ff weer daar koop alsjeblief een logitech muis zijn VEEEEEEELL beter !!! En waarom koop je een teac diskdrive die zou ik alleen kopen als ik heel veel met mijn floppy doe en je stopt er een netwerk kaart in dus je zit waarschijnlijk op een netwerk dan gebruik je daarvoor dus al geen floppies meer : ). Zie maar wat je er mee doet : )

maajzz

Verwijderd

Topicstarter
Teneerste is het geen athlon maar het is een duron :) en de duron (athlon trouwens ook) is 133mhz!!!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er dan zo VEEEELLL!!! beter aan de logitech dan aan de microsoft??

Verwijderd

1 ahtlon is niet 133 mhz is 100 ik heb een athlon. en Logitec is gewoon beter gaan gewoon langer mee maakelijker schoon te maken. Gewoon beter.

Verwijderd

Die duron mag dan wel op 100x2=200mhz draaien, maar op de KT-133 chipset draait geheugen op 133 mhz, dus.....

Lees 'ns een reviewtje over socket A mobo's ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo makelijker schoon te maken HET IS EEN OPTICAL!!!! En ze hadden geen andere diskdrives bij die winkel :) www.xenon.nl :) alleen van die 120mb diskdrives!

Verwijderd

Verwacht je nou echt normale replys als je zo schreeuwt? We zijn niet blind dus die hoofdletters zijn nergens voor nodig.
Pagina: 1