DVD 'ver-youtuben'

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 19:53
hallo,

Ik heb hier een DVD van een live concert en ik zou graag een aantal liedjes daarvan willen rippen en op youtube zetten.. Nu heb ik dus 2 stukjes software nodig, eentje om de .vob bestanden te kunnen editen en daaruit stukken te kunnen knippen en software die daarna dat geknipte .vob bestand omzet zodat het compatibel is voor youtube. Ik had al naar iMovie gekeken, maar volgens mij kan het hier niet mee... althans .vob bestanden kan hij niet importeren volgens mij. Als ik de DVD om zou kunnen zetten naar iets dat met iMovie werkt zou het perfect zijn, want vanaf daar is het een eitje ;)

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:54

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik zeg: auteursrecht?

Rail Away!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:39

mr_petit

opperprutser

Het kan natuurlijk een dvd van een live concert van z'n eigen band zijn.....

"man is not truly one, but truly two,"

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-01 13:56
Ik zou zeggen zoek eens op google naar 'DVD to AVI'. Met avi bestanden kun je wel werken in iMovie. Klik

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
Ik zeg inderdaad ook: copyrights..
Maar het kan wel, gebruik bijv iets als handbrake.. erg handig voor converteren

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Qua auteursrecht lijk me dit niet helemaal de bedoeling (zie ook Het algemeen beleid #copyright). Daarnaast is hierover via Google ook het nodig te vinden, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.