Signatures zijn voor boomers.
En wanneer zou je dan volgens jou 'meer dan 2 jaar' mogen schrijven? Ik vind weinig mis met de titel, het lijkt me vrij duidelijk dat het gaat om een celstraf tussen de 2 en 3 jaar.
The devil is in the details.
Bij meer dan lijkt het alsof de straf nog niet vast staat maar in ieder geval 2 jaar is, of dat er iets magisch is met 2 jaar en dat deze spammer langer straf krijgt. Bij ruim is het 2 jaar en nog een beetje.
[ Voor 23% gewijzigd door doodindegoot op 04-11-2007 13:38 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
'Meer dan 2 jaar' wil echt niet zeggen 'tussen 2 en 3 jaar', maar wil zeggen 'meer dan 2 jaar' (kan 2,5 jaar zijn, kan 3 jaar zijn, kan 10 jaar zijn). Daar is toch echt een groot verschil in.Hahn schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:33:
En wanneer zou je dan volgens jou 'meer dan 2 jaar' mogen schrijven? Ik vind weinig mis met de titel, het lijkt me vrij duidelijk dat het gaat om een celstraf tussen de 2 en 3 jaar.
Ware het niet dat als het meer dan 3 jaar was geweest er heus wel 'Spammer krijgt meer dan drie jaar cel' had gestaanMaasluip schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:39:
[...]
'Meer dan 2 jaar' wil echt niet zeggen 'tussen 2 en 3 jaar', maar wil zeggen 'meer dan 2 jaar' (kan 2,5 jaar zijn, kan 3 jaar zijn, kan 10 jaar zijn). Daar is toch echt een groot verschil in.
The devil is in the details.
Zou logisch zijn, maar als iets meer dan 2 euro kost, weet je dan zeker dat het minder dan 3 euro kost? Ik niet, want de benzine kost tegenwoordig ook al meer dan een halve euro.
Zie je het verschil?
Zie je het verschil?
Pagina: 1