Toon posts:

Asus P4800s SE Groen beeld ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen.

Ik ben al een paar uur aan het k*tten met een PC. Als ik opstart heb ik als het ware groene kleuren (Monochroom lijkt het wel) Dit gaat ook zo als ik in windows ben. Getest met een andere video agp kaart. probleem blijft. Kaarten in mijn pc gedaan om te kijken of het daar ook voor komt maar de kaarten werken prima. kep al de hele pc schoon gemaakt omdat hij de pc tijdens de verbouwing heeft aangelaten (veel stof erin). Zou het kunnen zijn dat de AGP poort defect is. Kep nog geen mogelijkheid gehad om een pci kaart te testen. Iemand een idee?

Klik hier om foto te zien

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 13:31 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Ik weet bijna 100% zeker dat je monitor kapot is. Sluit eens een andere monitor op je systeem aan om dit te testen. Geef eens een flinke mep tegen je monitor ;)

[Edit]
Wat hieronder staat kan ook nog ja. Monitorinstellingen resetten.

[ Voor 35% gewijzigd door Tomfish op 04-11-2007 13:39 ]

Verwijderd

Dat stukje 'bijna' wat Xtresis noemt is waarschijnlijk de monitorinstellingen. Probeer eens wat met het monitormenu te doen (handmatig instellen of reset naar fabriekswaardes).

Verwijderd

Topicstarter
:S ik sluit hem aan op een andere pc en daar deed hij het op. maar toen ik aan de kabel kwam kreeg ik ook de groene kleur dus kabel is na de klote.. damn :S kan ik wel uren zoeken he hahaha... tnx