HELLLLLLUUUPPPPP
heb ik net een nieuwe laptop (MSI VR600) met vista premium kan die geen verbinding krijgen met mijn router en dus met internet!
De Router is een Conceptronics c54brs4, staat zonder beveiliging op AP. Altijd prima gewerkt!!!! In de Laptop zit een Ralink network adapter met de nieuwste drivers....
Met draad doet ie het wel goed maar draadloos niet. Kan wel in allerlei onbeveiligde buurtnetwerken dus aan de PC zal het wel niet liggen... Alles wat ie doet is zeggen dat hij geen contact kan krijgen. En dat al zonder na te denken. Heb al vanalles geprobeerd.....:
Firewall uit
Geen viruscheck
geen WEP etc, dus geen geen beveiliging op het netwerk.
Edits in de reg zoals voorgesteld door Microsoft
Zelf ip in de range vastleggen en DHCP uitzetten...
Kortom niets helpt en ik ben ten einde raad!!!!
Wie oh wie kan me helpen?
Groeten en alvast veel dank!
Jan
heb ik net een nieuwe laptop (MSI VR600) met vista premium kan die geen verbinding krijgen met mijn router en dus met internet!
De Router is een Conceptronics c54brs4, staat zonder beveiliging op AP. Altijd prima gewerkt!!!! In de Laptop zit een Ralink network adapter met de nieuwste drivers....
Met draad doet ie het wel goed maar draadloos niet. Kan wel in allerlei onbeveiligde buurtnetwerken dus aan de PC zal het wel niet liggen... Alles wat ie doet is zeggen dat hij geen contact kan krijgen. En dat al zonder na te denken. Heb al vanalles geprobeerd.....:
Firewall uit
Geen viruscheck
geen WEP etc, dus geen geen beveiliging op het netwerk.
Edits in de reg zoals voorgesteld door Microsoft
Zelf ip in de range vastleggen en DHCP uitzetten...
Kortom niets helpt en ik ben ten einde raad!!!!
Wie oh wie kan me helpen?
Groeten en alvast veel dank!
Jan