Hey, ik ben mij een beetje aan het oriënteren voor een eerste HDTV Ontvanger, nu we al een tijdje een philips plasma in de kamer hebben hangen, maar ik kom eigenlijk bar weinig modellen tegen. Er is een model van samsung die al ruim een jaar oud is, en verder kom ik met google eigenlijk weinig alternatieven van bekende merken tegen.
Ik vraag me nu af of dat samsung model echt de enige optie is of dat er inmiddels betere (modernere) alternatieven beschikbaar zijn.. ook omdat ik nogal wat problemen met deze ontvanger icm philips tv's tegenkom.
Kan iemand me hier iets meer informatie over verschaffen, want het lijkt me toch sterk dat dit model van samsung de enige mogelijkheid is.
Bvd
Ik vraag me nu af of dat samsung model echt de enige optie is of dat er inmiddels betere (modernere) alternatieven beschikbaar zijn.. ook omdat ik nogal wat problemen met deze ontvanger icm philips tv's tegenkom.
Kan iemand me hier iets meer informatie over verschaffen, want het lijkt me toch sterk dat dit model van samsung de enige mogelijkheid is.
Bvd
youtube.com/@hisrep