[HDTV] Ontvangers

Pagina: 1
Acties:

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:51

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik ben mij een beetje aan het oriënteren voor een eerste HDTV Ontvanger, nu we al een tijdje een philips plasma in de kamer hebben hangen, maar ik kom eigenlijk bar weinig modellen tegen. Er is een model van samsung die al ruim een jaar oud is, en verder kom ik met google eigenlijk weinig alternatieven van bekende merken tegen.

Ik vraag me nu af of dat samsung model echt de enige optie is of dat er inmiddels betere (modernere) alternatieven beschikbaar zijn.. ook omdat ik nogal wat problemen met deze ontvanger icm philips tv's tegenkom.

Kan iemand me hier iets meer informatie over verschaffen, want het lijkt me toch sterk dat dit model van samsung de enige mogelijkheid is.

Bvd

youtube.com/@hisrep

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Hier lopen al heel erg mooie topics over. ;)

Maar in het kort:

-Ja die samsung is de enige nog.
-Ja er is een kans op problemen, deze is met revisies en software updates kleiner geworden, maar bestaat nog steeds.

Er zou 1 ontvanger komen voor casema van scientific atlanta, maar daar is verder niks over gehoord.
de casema tuners werken ook op @home.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hmja maar ik vond het zo vreemd dat er nergens iets over alternatieven te vinden was... maja dat klopt dus

dit verklaart ook waarom die dingen nog zo duur zijn; dr is geen concurrentie ;)

iemand een idee of die prijzen binnenkort een beetje gaan zakken of dat er nieuwe modellen aan zitten te komen?

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hm HDTV is nog niet erg populair aan het aantal reacties hier te zien... :)

youtube.com/@hisrep

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Het grote Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger

Daar staan toch genoeg reacties ;)

Ben zelf uiterst tevreden met de Samsung, maar moet er bij zeggen dat ik wel een recente versie heb (de A revisie).

Flickr | Lego collectie

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
je leest niet helemaal wat ik wilde geloof ik ;)

ik was juist benieuwd of er naast die samsung nog andere modellen in de verkoop zijn.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1