Toon posts:

Toetsenbord en muis gaan niet uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit een echt probleem is, maar mijn toetsenbord (MS Natural Elite PS/2) en mijn muis (Logitech Wheelmouse Optical USB/PS/2) gaan niet uit na het afsluiten. Het lichtje van Numlock en/of Capslock en het muislampje blijven branden. Ze gaan natuurlijk wel uit als ik de stekker er uit heb getrokken. Raar...hoort dit zo?? Verder zijn het prima dingen...toetsenbord moet je eerst even aan wennen en de muis is super.

Verwijderd

1 woord,

ATX

:)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mag je juist blij mee zijn, check je bios ff naar power on by space ofzo, dan kan je je pc aan zetten met je spatiebalk op je toetsenbord. Weet iemand hoe ik dit met mijn asus p2b in kan stellen, het hoort te kunnen.

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
heb je een abit BE6 dan is het een bekend probleem moet je ff de laatst gereleasde BIOS installeren die verhelpt dat en heeft tevens ook een nieuwe HPT66 bios[1.25]

Verwijderd

Sinds ik m'n Abit bx6 rev.2 van de laatste bios heb voorzien blijft bij mij een ledje op het toetsenbord juist aan.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

O mijn mobo (QDI BrillianX 1s) heb ik een power-on-by-password optie. je tikt dan een zelf te bepalen woord in en dan schakelt de PC aan. Mijn PC reageert totaal niet op de powerknop (uitgezet) alleen door de juiste combinatie in te tikken gaat ie aan. :P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
Weet iemand hoe ik dit met mijn asus p2b in kan stellen, het hoort te kunnen.
Jumpertje op je mobo omzetten geloof ik (zit tussen processor en de printerpoort ed. in) en dan instellen in de BIOS.
Pagina: 1