Toon posts:

Laptop boot niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel problemen met de stroomtoevoer van mijn MD9783 Medion laptop die eindelijk zijn opgelost kom ik bij het volgende probleem: De laptop start niet meer op. Op het moment dat ik de stroomkabel eraan hang gaat het accu-laad lampje heel kort (0,1s ofzo) branden. Als ik de laptop aanzet springe de Num-lock en Caps-lock lampjes even aan en direct weer uit.

De laptop blijft wel continue aan maar het scherm blijft zwart, ik krijg niets te zien. Ik heb de batterij die erbij zit (niet de accu maar dat kleine ronde batterijtje) er al iets van 18 uur uitgehad om het bios te resetten, vervolgens geprobeerd op te starten maar dat is niet gelukt. Ik heb de geheugen module ook al in het andere slot gedaan maar ook dat helpt niet.

Wie weet de oplossing?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:25
Geeft de HDD wel activiteit? Extern scherm er op aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Er is een extern scherm aangesloten, daarmee kreeg ik ook geen beeld. HDD activiteit ben ik niet helemaal uit, volgens mij is dit af en toe wel en af toe niet. Voorheen ging de fan eventjes (2/3 seconden) op volle snelheid draaien en ging daarna weer uit. Hij blijft nu op volle snelheid draaien.

Verwijderd

Topicstarter
subtiel kickje

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:10
wat voor problemen had je met je stroomtoevoer?
gaat de laptop zonder geheugen piepen?
zit er nog garantie op de laptop? :z dan zou ik hem heel snel terugsturen voor reparatie

Verwijderd

Topicstarter
De accu laadde niet op, hiervoor is de laptop meerdere keren teruggestuurd. Nu werkt hij perfect :)
Ik heb geen enkele piep gehoord, speakers zijn trouwens kapot, tenminste dat concludeer ik vanwege dat de laptop ook niet piept zonder geheugen. Er zit ook geen onboard speaker op.

edit: En de garantie is verlopen :'(
RIP Laptop? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 22:17 ]

Pagina: 1