Na veel problemen met de stroomtoevoer van mijn MD9783 Medion laptop die eindelijk zijn opgelost kom ik bij het volgende probleem: De laptop start niet meer op. Op het moment dat ik de stroomkabel eraan hang gaat het accu-laad lampje heel kort (0,1s ofzo) branden. Als ik de laptop aanzet springe de Num-lock en Caps-lock lampjes even aan en direct weer uit.
De laptop blijft wel continue aan maar het scherm blijft zwart, ik krijg niets te zien. Ik heb de batterij die erbij zit (niet de accu maar dat kleine ronde batterijtje) er al iets van 18 uur uitgehad om het bios te resetten, vervolgens geprobeerd op te starten maar dat is niet gelukt. Ik heb de geheugen module ook al in het andere slot gedaan maar ook dat helpt niet.
Wie weet de oplossing?
De laptop blijft wel continue aan maar het scherm blijft zwart, ik krijg niets te zien. Ik heb de batterij die erbij zit (niet de accu maar dat kleine ronde batterijtje) er al iets van 18 uur uitgehad om het bios te resetten, vervolgens geprobeerd op te starten maar dat is niet gelukt. Ik heb de geheugen module ook al in het andere slot gedaan maar ook dat helpt niet.
Wie weet de oplossing?