[Nieuws] Verkeerde info wordt gemodereerd als meerwaarde?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 22:11

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Toen ik de reacties van dit nieuwsbericht doorspitte, stuitte ik op volgende reactie. Daarin zegt de poster dat een e-mail die verstuurt wordt naar naam+vrienden@gmail.com automatisch het label vrienden krijgt.Een paar reacties erna wordt dit nog eens beaamd, en ook die reactie wordt ook als 'Meerwaarde' gequoteerd. Ik nodig iedereen uit om dit zelf eens te testen, maar dat is dus niet geval.

Ik vind het toch ontgoochelend dat op een site als Tweakers.net dergelijke reacties als 'meerwaarde' worden gequoteerd door moderators.

Nu wordt de eerste reactie: en wat is het nut van je topic?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

eerste reactie is: open je topic in het juiste subforum >:)
En verder: iedereen kan modereren, als het niet goed is dan geef je het ff aan, en dan wordt het vanzelf wel aangepast :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het modden gebeurd door t.net users, iedereen kan modden door dat te activeren, jij dus ook. En als iemand dit een meerwaarde vind kan hij het modden als meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In Lieve Adjes hebben we het alleen over het forum, jouw topic is beter op z'n plek in Tweakers.net Moddereter Forum, daarom verplaats ik je topic eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als iets onjuist/oneens is kun je er beter gewoon op reageren ipv van modereren.

Wellicht dat iemand later de mod level weer terugbrengt naar normaal.

/edit:

tot slot een bloemetje tot. Afbeeldingslocatie: http://forum.emule-project.net/style_emoticons/default/flowers.gif als kado

[ Voor 30% gewijzigd door leuk_he op 03-11-2007 22:34 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 22:11

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Aah, excuses, ik wist niet dat iedereen mocht modereren. Maar het is toch opmerkelijk dat tot tweemaal tot iets foutief door geen enkele van de lezers wordt verbeterd?
Krijg ik hier nu geen cadeautje voor? O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Lulukai op 03-11-2007 20:37 . Reden: tot tweemaal tot, toe tweemaal tot, toe tweemaal toe? ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zeus.hestia schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:27:
Aah, excuses, ik wist niet dat iedereen mocht modereren. Maar het is toch opmerkelijk dat tot tweemaal tot iets foutief door geen enkele van de lezers wordt verbeterd?
Krijg ik hier nu geen cadeautje voor? O-)
Je kunt het zelf verbeteren door er een reactie onder te plaatsen. Op die manier hebben andere users er ook nog wat aan (want een -1 is lang niet zo duidelijk als een post waarin je uitlegt hoe het wel is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Bovendien is verkeerde informatie (tenzij bewust en overduidelijk gegeven) geen reden om een -1 uit te delen.
Het moderatiesysteem is niet bedoeld om fouten in reacties naar -1 te brengen.

In dit geval is de loftuiging misschien iets off-topic ten opzichte van het artikel (IMAP als nieuwe optie en meer opslag), dus niet (POP accounts, Tag's functie en mobiele toegang) wat dan een 0 als moderatie zou opleveren.
Wanneer je weet dat een deeltje van zijn text onjuist is is daar de reageer optie voor.
Pagina: 1