[Vista Media center] Vragen betreft bediening en UPNP

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Ik ga binnenkort een Windows Vista machine gebruiken als media center, alleen heb ik aantal vraagjes over de connectiviteit functionaliteiten van het media center:

- Ik heb al een Media Center remote, maar ik heb ook een Nokia N95. Is het mogelijk om met je symbian telefoon je Media center te bedienen, hetzij via WLAN/UPNP of Bluetooth?
- Ik heb nu "Home media center" draaien, zat bij mijn Nokia. Deze gebruik ik als UPNP media server. Heeft Windows Vista Media Center deze functionaliteit ook?
- Is er een extensie beschikbaar dat je de media bibliotheek van Windows Vista Media Center ook via een Web Interface kunt benaderen?
- Kan Windows Vista Media Center ook opgenomen TV opslaan op een netwerk locatie (eventueel via een netwerk mapping in plaats van direct op het UNC pad)?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ey :)

zoals je weet (en al vaker gevraagd is) stellen we het op prijs als je niet alleen vragen stelt, maar ook aangeeft wat je zelf aan het vinden van een antwoord hebt gedaan.

In je topicstart komt daar echter helemaal niks van terug, terwijl dat wel de bedoeling is.
Zo zijn er [XP MCE] Media Center 2005 Tips & Tricks en Algemeen MCE 2005 (Windows Media Centre Edition) Deel 2 voor een deel van je antwoorden (ook al is de eerste wat XP MCE specifiek, staan daar andere links in).

Verder kun je met een beetje nadenken en proberen ook zelf zien of je laatste vraag verstandig en/of haalbaar is (denk aan netwerk snelheid, betrouwbaarheid van je link).

Helaas zie ik dat niet terug in je topicstart, en daarom sluit ik je topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.