Ik heb op mijn werk voor weinig een Fujitsu-Siemens Ja 1303 mee kunnen nemen omdat deze wat instabiel was. Nu heb ik er al even mee lopen klieren maar ik krijg het systeem maar niet aan de praat. Het probleem is dat op een bepaald moment, kan in de bios al zijn of als je een tijdje in windows zit het beeld ineens vastloopt. Beeld wordt dus ineens blokkerig en doet vervolgens niks meer. Soms start de pc niet eens op. Er zit een Asus A8V MX/S moederbord in, ik had al gezien dat hier wat problemen mee waren maar dan vooral met de A8V MX variant. Mijn mobo is nergens terug te vinden, en de BIOS updates dus ook niet.. En ik vermoed dat ik die nodig heb om het probleem op te lossen. Iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?
Niet op de site van Fujitsu? Van Asus zelf krijg je voor OEM bordjes in merkpc's geen geupdate biosjes helaas...
Gebruik je de onboard vga? Zo ja, steek er eens een losse VGA kaart in, al is 't maar een X300SE van drie tientjes.
Gebruik je de onboard vga? Zo ja, steek er eens een losse VGA kaart in, al is 't maar een X300SE van drie tientjes.
Hier stond een dode link.