Ik probeer al een tijdje een hp J2585B netwerk kaartje naar 100 mbit snelheid te krijgen. Hij doet het namelijk wel alleen op 10mbit.
Nou heb ik al een aantal oplossingen gevonden alleen deze werken niet, vaak gebruikt men mii-tool of ethtool. Alleen deze werken allebei niet.
Hij detecteert hem ook als 10mbit terwijl hij toch echt 100mbit ondersteund.
Nu heb ik met google al een script gevonden en parameters. Ik weet alleen niet echt wat ik hier mee aan moet.
ethernet parameters voor red hat Hier zou ik iets mee kunnen, ik heb alleen geen hp100.o file. Alleen hp100.ko file. Waarschijnlijk moet ik zelf iets compileren, kan iemand mij vertellen hoe?
Nou heb ik al een aantal oplossingen gevonden alleen deze werken niet, vaak gebruikt men mii-tool of ethtool. Alleen deze werken allebei niet.
root@servert:/home# ethtool eth0 Settings for eth0: No data available
root@servert:/home# mii-tool eth0 SIOCGMIIPHY on 'eth0' failed: Operation not supported
Hij detecteert hem ook als 10mbit terwijl hij toch echt 100mbit ondersteund.
hp100: Busmaster mode enabled. [4294676.930000] hp100: at 0x1000, IRQ 10, PCI bus, 32k SRAM (rx/tx 75%). [4294676.930000] hp100: Adapter is attached to 10Mb/s network (10baseT).
Nu heb ik met google al een script gevonden en parameters. Ik weet alleen niet echt wat ik hier mee aan moet.
ethernet parameters voor red hat Hier zou ik iets mee kunnen, ik heb alleen geen hp100.o file. Alleen hp100.ko file. Waarschijnlijk moet ik zelf iets compileren, kan iemand mij vertellen hoe?