Ik heb de laatste tijd enorm veel problemen met men PF. Niet als ik gewoon wat aan het internetten ben oid, maar wanneer ik bezig ben in Adobe Premiere pro, After Effects en dergelijke. Premiere pro haalt pieken van 900Mb ram gebruik, terwijl ik er 2Gig heb maar dan nog begint Premiere te zeggen dat er te weinig systeem geheugen is. De Page File wordt ook nooit helemaal gebruikt, maar de HD is wel enorm aan het swappen.
Wat ik zelf al geprobeerd heb is men PF van men boot HD naar men 2e HD verplaatst, dat is een Samsung spinpoint 500Gig met 16Mb cache. Zeker snel genoeg dus. Maar dit helpt niets
Mijn specs zijn:
Intel Core 2 Duo e4300 @ 3.0Ghz
Gigabyte GA-965P-DS3
Maxtor 300Gb HD en Samsung 500Gb HD
2Gb RAM PC2-5300 (stock)
Mijn probleem is dus dat men ram geheugen niet eens volledig gebruikt wordt en toch begint men HD al heel erg te swappen. Alles gaat bijgevolg erg traag en Premiere Pro klaagt over te weinig Systeem geheugen terwijl er nog genoeg over is
Wat ik zelf al geprobeerd heb is men PF van men boot HD naar men 2e HD verplaatst, dat is een Samsung spinpoint 500Gig met 16Mb cache. Zeker snel genoeg dus. Maar dit helpt niets
Mijn specs zijn:
Intel Core 2 Duo e4300 @ 3.0Ghz
Gigabyte GA-965P-DS3
Maxtor 300Gb HD en Samsung 500Gb HD
2Gb RAM PC2-5300 (stock)
Mijn probleem is dus dat men ram geheugen niet eens volledig gebruikt wordt en toch begint men HD al heel erg te swappen. Alles gaat bijgevolg erg traag en Premiere Pro klaagt over te weinig Systeem geheugen terwijl er nog genoeg over is