Laptop R.I.P. onderdelen wegdoen of vervangend bord zoeken.

Pagina: 1
Acties:

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
Het topic wat is dit nog waard kan ik niet meer (recentelijk) vinden en heb echt geen idee wat de waarde er nog van is (vraag/ aanbod etc.)
Het gaat om een Asus A2500 met 2x 512MB DDR1 PC2700, P4 3.06 SL726, 60GB 7200t/m schijfje en scherm (accu ook in zeer goede staat)

Na het vriendelijk omgoeten van een beker hete thee van mijn dochter over de laptop heeft deze alleen nog maar gezwegen, dus R.I.P., wat levert bovenstaande realistich gezien nog op, indien dit erg weinig is kan ik beter op zoek gaan naar een zelfde laptop met weinig ram en belabberde CPU (en dode accu)

Graag jullie meningen hierover.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk op ebay of je een mobo kunt vinden voor zo'n ding. Staan ze er voor rond de 100 euro, dan is het nog wel te doen om te vervangen. Wil je het via Asus zelf doen dan mag je gauw zo'n 600 euro neertellen voor het mobo, en dan komen daar nog eens de inbouwkosten e.d. bij, dus dan ben je vaak meer kwijt dan wat een nieuwe notebook kost.
In dat geval kun je beter de onderdelen verkopen, dat levert niet echt veel op, maar een paar tientjes moet nog wel lukken.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:51
Niet te snel zeggen dat die stuk is. Leg hem open op de kop op een milde verwarming en laat hem lekker een tijdlang uitstaan, zou me niks verbazen als die na enige tijd drogen het gewoon weer doet.
(zelf 2keer volle mok koffie over mn laptop gegooid, werkt nog vlekkeloos)

Verwijderd

SCIxX schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:45:
Niet te snel zeggen dat die stuk is. Leg hem open op de kop op een milde verwarming en laat hem lekker een tijdlang uitstaan, zou me niks verbazen als die na enige tijd drogen het gewoon weer doet.
Uit elkaar halen en in alcohol leggen zou ik doen.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:47:
[...]

Uit elkaar halen en in alcohol leggen zou ik doen.
als je wat meer durft is dat zeker een optie ja. :P Bij mij was dat echter niet nodig.

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

schoonspoelen met gedemineraliseerd water werkt over het algemeen ook goed, zeker als er suikre in de thee zat (kleverige rommel ;))

Verwijderd

plankie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:54:
schoonspoelen met gedemineraliseerd water werkt over het algemeen ook goed, zeker als er suikre in de thee zat (kleverige rommel ;))
Ja dat bedoel ik, dat is zo lekker vies.

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-05 21:12

• vierkant228
Ik ben niet bang en heb al meerdere dingen geprobeerd (laptop al ruim een week dood, ik heb alle onderdelen als CPU, ram en HDD reeds apart getest)

Ik heb vaker laptops e.d. uit elkaar gehad (en ook wel waterschade laten drogen en daarna weer werkend gekregen)
Angst om iets wat toch al defect is te repareren is het probleem niet.
SCIxX schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:45:

• vierkant228
Tnx, gemaild en zal morgen ook bellen.
hier wordt ik heeeeel blij van

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
heb wel een A2500D athlon laptop staan voor onderdelen

zit een barton 2500+ in
Pagina: 1