Toon posts:

Geluidskaart naar de kl*te????

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee mensen,

ik heb egt een serieus probleem:
ik zit lekker te chillen dag ervoor me nieuwe videokaart besteld(sapphire radeon HD 2600 XT)
opeens gaat de bel, en daar wassie hoor!! ik had m pas een paar dagen later verwacht o_O'' (mij hoor je verder niet klagen hoor ^_^)
dus ik heb m uiteindelijk erin gepleurd, ik doe me PC weer aan, en jah hoor bioshock!!!!!!! :D:D:D

even later ff nieuwste driver gedownload, en toen dachten ik en jasper (vriend van me die er iets meer verstand van heeft dan ik :P), he zet je geluid eens aan man bioshock heeft egt bruut geluid, dus jah hoor ik klik me speakertjes aan........
niks
gewoon doodse stilte... dus wij kijken waar het aan ligt, ff me headset geprobeerd maar daar kwam ook geen enkele toon uit :(
dus ik stressen en ik goed kijken naar al die programma'tjes en overal zie je wel een balkje op en neer gaan alsof er muziek speelt, maar er komt geen geluid uit, kan dit aan me nieuwe videokaart liggen?? want ik had dit echt nog nooit gehad :(
PS* Ati Sapphire Radeon HD 2600 XT 256 MB GDDR3 PCI-E DUAL DVI-I/TVO dat is em :)

alvast bedankt,
Nick

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sorry maar wat een taal gebruik.. Is het moeilijk om in het normaal Nederlands een vraag te stellen??? Zit je geluidkaartje wel goed aangedrukt in het PCI slot?? Doet je onboard geluid het wel?

Wat heb je zelf al geprobeerd en wat voor geluidskaart is het?

Edit: Dit is je eerste post op tweaker dus als ik jou was zou ik me even in de regeltjes inlezen.

[ Voor 16% gewijzigd door MeijsteR op 03-11-2007 13:36 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ten eerste, schrijf alsjeblieft niet in die lompe MSN taal maar gebruik normaal Nederlands met hoofdletters en interpunctie.

Ten tweede, wat heb je zelf al geprobeerd? Al een Ubuntu CD geprobeerd bijvoorbeeld? Geluid staat niet toevallig rechtsonderin bij Windows muted?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:10

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Nou zeg, echt serieus... De wereld vergaat. ;)
kan dit aan me nieuwe videokaart liggen?? want ik had dit echt nog nooit gehad :(
Wat dacht je ervan om dat eens zelf te testen? Nieuwe videokaart eruit, oude erin en proberen?
Wat heb je verder geprobeerd? Ook andere programma's geluid af laten spelen? Volume regeling gechecked? Staat er ergens iets op mute of dempen?

[ Voor 10% gewijzigd door remco_k op 03-11-2007 13:38 ]

Alles kan stuk.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Juiste drivers etc? Stekkertje er goed in?

Rail Away!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-07 23:52

Dani86

AeroGeek

We typen ABN op dit forum...

Check de bekabeling van je speakers eens. Bioshock heeft meerdere problemen met de Audio. Stuur een Dxdiag file naar 2k support, want er zijn wel hotfixes.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

In plaats van een mooi, maar slecht geschreven, verhaal had je misschien je post beter kunnen vullen met systeemspecificaties en welk OS je bijvoorbeeld draait. Want hier kunnen we helemaal niets mee. ;)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Welke geluidskaart heb je? Als het onboard is, gewoon op google de drivers zoeken, en opnieuw installeren. Ik had soms na dat ik mijn headset in mijn x-fi deed geen geluid meer, reinstall en hij deed het weer.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

GoT Index » Videoplanken & Beeldkanonnen » Geluidskaart naar de kl*te???? d:)b

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zoen waar hopelijk duidelijk in te lezen valt dat dit niet de manier is waarop we op GoT met elkaar omgaan.

- het hoeft geen literair taalgebruik te zijn, maar post een beetje fatsoenlijk en fatsoenlijk leesbaar
- als je een probleem hebt met geluid hoort je vraag in Audio & Hifi. En is je geluidskaart relevanter dan je videokaart.
- waar dan ook op GoT is het noodzakelijk dat je specs geeft, dingen als welk OS je draait en welke driver versies
- we verwachten ook dat je zelf op zoek gaat en probeert het probleem op te lossen. Als dit probleem alleen bij een enkele spel speelt heeft het natuurlijk niets met hardware te maken. Ook meld je niet het proberen van andere driverversies. Er is kortom zat wat je zelf kunt doen - en wat je ook moet doen voordat je om hulp vraagt omdat wij anders ook niet uit een glazen bol kunnen halen wat er aan de hand is :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.