Hallo Tweakers,
Voor degene die het nog niet wisten, T-Mobile heeft op dit moment een actie dat je 2 weken lang T-Mobile Mobiel Breedband kosteloos mag uit proberen, zonder daarna aan een abonnement vast te zitten.
Ik zelf had daar gelijk oren naar en sprintte naar een T-Mobile winkel
. Heb de voorwaarden doorgelezen. De enige financiële consequentie die er aan zit is wanneer je het modem niet binnen de 2 weken proeftijd terugbrengt er 225 euro van je rekening afgeschreven wordt. Prima deal lijkt mij.
Heb het nu zelf 6 dagen en ik moet zeggen mobiel HSDPA snelheden wennen erg snel
Het is natuurlijk de bedoeling dat je gewent raakt aan de luxe van (redelijk) snel mobiel internet en alsnog een abonnement afsluit...
T-Mobile heeft helemaal geen datalimiet, zelfs geen Fair Use Policy dus voor de data grootverbruikers is dit natuurlijk ideaal.
Mijn ervaring met Mobiel Internet is tot zover zeer goed al hoewel ik het abonnement nog beduidend te duur vind. Mocht de prijs in de toekomst zakken is het voor mij een ideale uitkomst.
Wat is jullie ervaring met T-Mobile Internet Totaal?
Voor degene die het nog niet wisten, T-Mobile heeft op dit moment een actie dat je 2 weken lang T-Mobile Mobiel Breedband kosteloos mag uit proberen, zonder daarna aan een abonnement vast te zitten.
Ik zelf had daar gelijk oren naar en sprintte naar een T-Mobile winkel
Heb het nu zelf 6 dagen en ik moet zeggen mobiel HSDPA snelheden wennen erg snel
Het is natuurlijk de bedoeling dat je gewent raakt aan de luxe van (redelijk) snel mobiel internet en alsnog een abonnement afsluit...
Specificaties van T-Mobile Mobiel Internet
Abonnementsvormen
| Max. download snelheid | Max. upload snelheid | Datalimiet | Maandbedrag | |
| T-Mobile Internet Totaal | 384 Kbit/s | 128 Kbit/s | Geen | €49,95 |
| T-Mobile Internet Totaal Plus | 1,8 Mbit/s | 384 Kbit/s | Geen | €69,95 |
T-Mobile heeft helemaal geen datalimiet, zelfs geen Fair Use Policy dus voor de data grootverbruikers is dit natuurlijk ideaal.
Beschikbare modems
- T-Mobile Web N Walk Box Compact (Huwei E220) USB Modem (Max. tot 3,6Mbit/s download)
- T-Mobile Web N Walk Compact II (PCMCIA) (Max. tot 7,2Mbit/s download)
- T-Mobile Web N Walk Expresscard II (Expresscard/34) (Max. tot 7,2Mbit/s download)
Mijn ervaring met Mobiel Internet is tot zover zeer goed al hoewel ik het abonnement nog beduidend te duur vind. Mocht de prijs in de toekomst zakken is het voor mij een ideale uitkomst.
Wat is jullie ervaring met T-Mobile Internet Totaal?
Opper-prutser