Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile Mobiel Breedband ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views sinds 30-01-2008

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-11 21:07
Hallo Tweakers,

Voor degene die het nog niet wisten, T-Mobile heeft op dit moment een actie dat je 2 weken lang T-Mobile Mobiel Breedband kosteloos mag uit proberen, zonder daarna aan een abonnement vast te zitten.

Ik zelf had daar gelijk oren naar en sprintte naar een T-Mobile winkel :). Heb de voorwaarden doorgelezen. De enige financiële consequentie die er aan zit is wanneer je het modem niet binnen de 2 weken proeftijd terugbrengt er 225 euro van je rekening afgeschreven wordt. Prima deal lijkt mij.
Heb het nu zelf 6 dagen en ik moet zeggen mobiel HSDPA snelheden wennen erg snel ;)

Het is natuurlijk de bedoeling dat je gewent raakt aan de luxe van (redelijk) snel mobiel internet en alsnog een abonnement afsluit...

Specificaties van T-Mobile Mobiel Internet

Abonnementsvormen
Max. download snelheidMax. upload snelheidDatalimietMaandbedrag
T-Mobile Internet Totaal384 Kbit/s128 Kbit/sGeen€49,95
T-Mobile Internet Totaal Plus1,8 Mbit/s384 Kbit/sGeen€69,95

T-Mobile heeft helemaal geen datalimiet, zelfs geen Fair Use Policy dus voor de data grootverbruikers is dit natuurlijk ideaal.
Beschikbare modems
  • T-Mobile Web N Walk Box Compact (Huwei E220) USB Modem (Max. tot 3,6Mbit/s download)
  • T-Mobile Web N Walk Compact II (PCMCIA) (Max. tot 7,2Mbit/s download)
  • T-Mobile Web N Walk Expresscard II (Expresscard/34) (Max. tot 7,2Mbit/s download)
Zoals je ziet gaan de insteekkaarten significant sneller, nadeel daarvan is dat je het praktisch gezien nooit kan gebruiken op een desktop pc of een laptop met een afwijkende aansluiting. Daarintegen heeft het USB Modem tot maximaal 3,6Mbit/s download snelheid. Ondanks dat het HSDPA netwerk van T-Mobile een maximum snelheid heeft van 1,8Mbit is de upgrade naar hoger al snel gemaakt. Mocht je het alleen maar op je laptop gebruiken raad ik aan om een insteekkaart te nemen. Die is gewoon meer op de toekomst gericht.

Mijn ervaring met Mobiel Internet is tot zover zeer goed al hoewel ik het abonnement nog beduidend te duur vind. Mocht de prijs in de toekomst zakken is het voor mij een ideale uitkomst.

Wat is jullie ervaring met T-Mobile Internet Totaal?

Opper-prutser

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 13:20
Klinkt interessant, de prijs is helaas wel aan de hoge kant.

Zou je een compleet speedtest resultaatje kunnen posten? dus icm connections en ping test?

alvast bedankt.

• FatalZero
Bert2000 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:08:
Klinkt interessant, de prijs is helaas wel aan de hoge kant.

Zou je een compleet speedtest resultaatje kunnen posten? dus icm connections en ping test?

alvast bedankt.
Is goed, zit nu op m'n werk en heb geen toegang tot mijn laptop, ik zal vanavond of morgen even de speedtest resultaten online zetten :)

Opper-prutser

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 13:20
FatalZero schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:38:
[...]

Is goed, zit nu op m'n werk en heb geen toegang tot mijn laptop, ik zal vanavond of morgen even de speedtest resultaten online zetten :)
Alvast bedankt :)

Ben namelijk geinteresseerd in de meerwaarde ten opzichte van PIT+ wat ik nu gebruik als primaire internet verbinding.

• FatalZero
Ik heb nog geen speedtest resultaten maar ik haal op het UMTS netwerk toch wel 25~30 KByte/s download.

Via HSDPA heb ik al een aantal keren 120 Kbyte/s gehaald. Behoorlijk indrukwekkend. :)

Speedtest resultaten volgen...

Opper-prutser

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Prijzen door de helft en ze hebben een deal.
....jammer, aangezien ik dat niet gauw zie gebeuren.

Al word het wel tijd, de huidige abbo-prijzen stammen al uit begin 2006.
Waarom moet het allemaal zo traag gaan met die moderne technieken in Nederland :( :( :(.

[ Voor 48% gewijzigd door SirNobax op 03-11-2007 20:38 ]

Pentaxiaan

• Startups
  • Laatst online: 12-09-2022
Ook hier mobiel breedband, maar volgens mij zit er wel een limiet op het dataverkeer. Na die limiet wordt het internet een stuk trager.
Pocket Internet Totaal Plus *Na 250 MB is de snelheid 128/32 Kbps. (19,50)

Internet Totaal ** Na 1 GB is de snelheid 384/ 32 Kbps. (49,50)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dat topic past prima in T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten Graag daar verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.