[Vista] IE Geen foutmelding maar opent/werkt wel

Pagina: 1
Acties:

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:49
Bij het opstarten van IE krijg ik de volgende foutmelding.

C:\Windows\Appatch\iebrshim.dll is niet geschikt oor windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.

Heb de site van Microsoft al doorgespit, maar die zegt er verder niks over.
Ook googelen geeft geen oplossing.

Verwijderd

Wel raar dat googlen en de site van microsoft geen oplossing geven want de eerste hit op google is het Microsoft KB artikel dat DynamicDennis ook post :)

• BasvanS
Maar aan dat artikel heb ik dus niks. Ik heb die hotfix geprobeerd maar dat werkt niet.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
guppie schreef op zondag 04 november 2007 @ 02:30:
Maar aan dat artikel heb ik dus niks. Ik heb die hotfix geprobeerd maar dat werkt niet.
Dan is dat iets wat je dan voortaan beter meteen erbij vermeldt. Dan had je ons al moeite bespaard. Nog meer wat je al geprobeerd hebt?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DynamicDennis
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
installeer IE7 opnieuw, ervan uitgaande dat je IE7 hebt..

There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who don't...

• BasvanS
Owk, mijn excuses RobIII, Ik heb dus die hotfix al gedownload. Ik kon deze alleen niet installeren. Terwlijk ik na mijn weten gewoon de goeie versie had. IE7 opnieuw installeren, hoe doe ik dat in vista? Waar kan ik het installatie bestand vandaan halen. De microsoft site wil het me niet geven omdat ik al een versie heb in Vista.

edit: De Topic titel klopt niet echt, kan een mod dit effe veranderen in: [VISTA] IE geeft ondersteuning fout maar opent/werkt wel

[ Voor 16% gewijzigd door BasvanS op 04-11-2007 13:47 ]

Pagina: 1