Toon posts:

Probleem webcam instalatie op Acer Apsire 1800

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
elke keer ik men webcam wil instaleren ( Creative Nx Pro ) zegt windows dit : windows kan het installatieprogramma van image niet laden .

Nu ik heb het geprobeerd met de laatste nieuwe drivers van de camen het lukt me nog steeds niet

groeten

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Het algemeen beleid
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Ik zie niet exact terug wat je zoal gedaan hebt :). De laatste nieuwe drivers, en oudere dan? Welke versies?
Heb je het ook op een andere manier geïnstalleerd (niet via de setup maar via apparaatbeheer) :).

Tevens is dit een software vraag en heeft het eigenlijk niets met een notebook te maken. Derhalve kun je het beste even kijken in Softe Goederen. Daar zitten de subfora voor systemen met Windows (welke versie?) en driverproblemen. Zorg er wel even voor dat je het beleid aldaar hebt doorgenomen eer je een nieuw topic opent. Het nieuwe topic zal dan in ieder geval conform de eisen zijn :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.