Van mijn N95.
Ik ging naar de winkel en vroeg of ze het konden opladen.
Dus ik zei: Kunnen jullie mijn telefoon opladen?
De medewerker zei: ja
Een speciaal zaak die mijn batterij oplaadt.
Mijn Nokia heeft Vodafone abo en is branded (denk ik, zit iig logo van Vodafone op).
Anyway
Hij zat ook eerst te hannessen ermee, hoe het opgeladen moest worden, ik dacht al bij mijzelf, als dat maar goed gaat.
Dus hij ging het vragen aan een collega hoe het moest en hij gaf uitleg.
Toen zei hij dat het aan het opladen was.
10 minuten zou het duren om opgeladen te zijn.
Dus ik kwam terug, deed het erin, het gaf geen respons.
Dus ik vroeg hoe zit dit nou?
De medewerker zei dat hij het niet wist en dat de batterij misschien wel stuk is.....
Ik dacht ja hallo, hij deed het nog prima voordat ik hier kwam. Batterij was alleen leeg, ik heb dat ding nooit geopend sinds het begin (heb het nu 4 weken).
Hij zei, probeer het thuis eens met je eigen oplader. Maar toevallig had ik die bij me want ik weet hoe snel de batterij opgaat. Dus ik daar proberen, gaf ie ook geen respons.
Hij zei, ja probeer het thuis anders met USB kabel kijken of dat werkt.
Dus ik dacht...best... doe ik dat wel, maar door mijn verbazing van alles kon ik niet helder nadenken.
Hij heeft de batterij apart opgeladen, waarom zou dat wat te maken hebben met mijn oplader en een USB kabel? Kan mijzelf echt nu voor mn kop slaan.
Staat er gewoon helemaal los van.
Maar goed, heb ik een kans om een nieuwe batterij te claimen?
Enige wat ik als bewijs kan geven is dat die kerel zei dat ik anders terug moest komen als het thuis niet lukte.
Ik kwam daar ook in de 1ste instantie om een extra batterij te kopen maar die hadden ze niet.
Wil je 1 extra krijg je 1 minder -_-
Ik had ook gewoon een bewijs moeten hebben dat hij eraan zat.
Denk dat ik dat de volgende keer maar subtiel ga vragen of hij even zijn handtekening neer wilt zetten dat hij degene is die het heeft zitten opladen.
Maar heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Heb ik recht op om een nieuwe batterij te krijgen? Want een speciaal zaak als Vodafone, waar mijn telefoon+abo gewoon van is, verleent de oplaad service gratis, en ik heb duidelijk gezegd, en hun hebben geconfirmeerd dat het de N95 was.
Alvast bedankt
Ik ging naar de winkel en vroeg of ze het konden opladen.
Dus ik zei: Kunnen jullie mijn telefoon opladen?
De medewerker zei: ja
Een speciaal zaak die mijn batterij oplaadt.
Mijn Nokia heeft Vodafone abo en is branded (denk ik, zit iig logo van Vodafone op).
Anyway
Hij zat ook eerst te hannessen ermee, hoe het opgeladen moest worden, ik dacht al bij mijzelf, als dat maar goed gaat.
Dus hij ging het vragen aan een collega hoe het moest en hij gaf uitleg.
Toen zei hij dat het aan het opladen was.
10 minuten zou het duren om opgeladen te zijn.
Dus ik kwam terug, deed het erin, het gaf geen respons.
Dus ik vroeg hoe zit dit nou?
De medewerker zei dat hij het niet wist en dat de batterij misschien wel stuk is.....
Ik dacht ja hallo, hij deed het nog prima voordat ik hier kwam. Batterij was alleen leeg, ik heb dat ding nooit geopend sinds het begin (heb het nu 4 weken).
Hij zei, probeer het thuis eens met je eigen oplader. Maar toevallig had ik die bij me want ik weet hoe snel de batterij opgaat. Dus ik daar proberen, gaf ie ook geen respons.
Hij zei, ja probeer het thuis anders met USB kabel kijken of dat werkt.
Dus ik dacht...best... doe ik dat wel, maar door mijn verbazing van alles kon ik niet helder nadenken.
Hij heeft de batterij apart opgeladen, waarom zou dat wat te maken hebben met mijn oplader en een USB kabel? Kan mijzelf echt nu voor mn kop slaan.
Staat er gewoon helemaal los van.
Maar goed, heb ik een kans om een nieuwe batterij te claimen?
Enige wat ik als bewijs kan geven is dat die kerel zei dat ik anders terug moest komen als het thuis niet lukte.
Ik kwam daar ook in de 1ste instantie om een extra batterij te kopen maar die hadden ze niet.
Wil je 1 extra krijg je 1 minder -_-
Ik had ook gewoon een bewijs moeten hebben dat hij eraan zat.
Denk dat ik dat de volgende keer maar subtiel ga vragen of hij even zijn handtekening neer wilt zetten dat hij degene is die het heeft zitten opladen.
Maar heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Heb ik recht op om een nieuwe batterij te krijgen? Want een speciaal zaak als Vodafone, waar mijn telefoon+abo gewoon van is, verleent de oplaad service gratis, en ik heb duidelijk gezegd, en hun hebben geconfirmeerd dat het de N95 was.
Alvast bedankt