Sinds een paar dagen heeft mijn zoon een iPod Touche. We hebben thuis een draadloos netwerk en hij wil dus ook internet op. De iPod herkent het netwerk maar er is geen pagina te openen omdat hij steeds de melding krijgt .. kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is... wie heeft hier ervaring mee?
Beveiliging goed ingesteld? Is die uberhaubt verbonden met het netwerk?
[ Voor 44% gewijzigd door SCIxX op 02-11-2007 21:57 ]
Hij is wel verbonden met het netwerk (een vinkje voor het netwerk). En ik weet niet helemaal wat je met de beveiliging bedoelt. Als je de beveiliging van het netwerk bedoelt deze is goed ingesteld
Verwijderd
[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3
hier posten lijkt me beter, als die verbonden is lijkt het mij raar :?:
Nee, dat topic is voor ervaringen en discussies, niet voor problemenVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:01:
Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)
Aan de topicstarter: wat heb je allemaal al geprobeerd? Hoe steekt je netwerk inelkaar? (welke encryptie? DHCP? enzovoorts). Wat heb je op je Touch ingesteld? Hier kunnen we niet zo veel mee namelijk
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dat had ik gedaan, maar denk inderdaad dat hij daar ook niet goed op staat.
Wat mijn netwerk betreft dit is een beveiligd netwerk, maar met de webcode kom je erop. Voor de Touch is dit ook geen probleem. Op de Touch heb ik verder niets ingesteld. (Alles is super nieuw voor mij). Moet er nog iets specifieks ingesteld worden?
Dat had ik gedaan, maar denk inderdaad dat hij daar ook niet goed op staat.
Wat mijn netwerk betreft dit is een beveiligd netwerk, maar met de webcode kom je erop. Voor de Touch is dit ook geen probleem. Op de Touch heb ik verder niets ingesteld. (Alles is super nieuw voor mij). Moet er nog iets specifieks ingesteld worden?
Nou ja, je iPod kan natuurlijk geen gedachten lezen en raden met welk netwerk en welk wachtwoord jij wil verbinden. Heb je de handleiding überhaupt gelezen?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Hehe, mijn excusesdawuss schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:05:
[...]
Nee, dat topic is voor ervaringen en discussies, niet voor problemen
Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)
Aan de topicstarter: wat heb je allemaal al geprobeerd? Hoe steekt je netwerk inelkaar? (welke encryptie? DHCP? enzovoorts). Wat heb je op je Touch ingesteld? Hier kunnen we niet zo veel mee namelijk

Kijk is naar je DNS. Dit doe je door op
-> instellingen te drukken
-> Wi-Fi
-> Dan moet je op het blauwe rondje met een pijltje erin van jouw eigen netwerk waarmee je verbonden bent drukken.
-> Haal dan bij DNS alles weg en typ daar 208.67.222.222 in. Als het goed is moet je iPod touch het dan doen.
-> instellingen te drukken
-> Wi-Fi
-> Dan moet je op het blauwe rondje met een pijltje erin van jouw eigen netwerk waarmee je verbonden bent drukken.
-> Haal dan bij DNS alles weg en typ daar 208.67.222.222 in. Als het goed is moet je iPod touch het dan doen.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Verwijderd
webcode? wep bedoel je? let erop dat als je bij het invullen een fout maakt, je inderdaad niet verbonden bent., hoewel dit WEL het geval LIJKT te zijn.
Tip van de dag: gebruik wpa, of liefst wpa2.
Tip van de dag: gebruik wpa, of liefst wpa2.
Verwijderd
beetje offtopic, maar wilde dit even zeggen:
WIFI
Hier is een soortgelijke situatie, en hier is het wel de bedoeling dat het probleem in het informatietopic wordt gepost
Pagina: 1