Toon posts:

E6550 samen met Asus p5b-MX/Wifi-Ap

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Net nieuwe configuratie gekocht, maar kom achter dat ik een foutje heb gemaakt, heb 1333 fsb proc gekocht (E6550) en 1066 mhz mboard (Asus p5b-mx/wifi-ap), nu lees ik op een aantal plaatsen dat dit in principe gewoon zou moeten werken, echter bij mij helemaal niks, totaal dood systeem (lampjes gaan branden en ventilatoren gaan draaien als ik hem aanzet, verder niks). Heeft iemand misschien enig idee waar dit door zou kunnen komen? Misschien toch een defect moederbord?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp...

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:20
Meestal heb je een BIOS update nodig voordat zoiets kan, ik zou het even proberen als ik jouw was!

Verwijderd

Topicstarter
officieel wordt ie niet ondersteund volgens de asus site (ook niet na bios update)... Hoe zou ik trouwens zo'n bios moeten updaten, er is namelijk totaal geen activiteit oid?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:51:
officieel wordt ie niet ondersteund volgens de asus site (ook niet na bios update)... Hoe zou ik trouwens zo'n bios moeten updaten, er is namelijk totaal geen activiteit oid?
Als hij officieel niet wordt ondersteund door ASUS zelf, is er weinig tot geen hoop meer dat hij het gaat doen. Een bios-update kan dit dus ook niet verhelpen. Ga even terug naar de winkel waar je het hebt gekocht, en leg het probleem even voor. Waarschijnlijk kan je zonder problemen gewoon ruilen.