Hyves zorgt voor crash IE?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57
Hoi allemaal,

Ik heb een beetje een raar probleem, en ik kon er zo niets over vinden hier op het forum. Mijn vriendin vind het leuk om op hyves te kijken, alleen gebeurd het redelijk vaak dat na een paar profielen op hyves te hebben bekeken, IE geen pagina meer kan weergeven. Alle overige sites kan ik daarna ook niet meer bekijken, of ik nu IE of firefox gebruik. MSN of IRC blijven allemaal gewoon doorlopen, het enige wat niet meer kan is websites bekijken.

Ik moet hiervoor de sitecom modem/router een keer aan en uitzetten, en vervolgens werken de paginas weer gewoon, totdat er weer even te lang op hyves.nl wordt rondgehangen..

Iemand enig idee hoe zoiets kan?

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Er zit gewoon veel te veel rommel op Hyves. Allerlei fancy achtergronden, muziek, media players, etc.

Zoek een community die wèl fatsoenlijk is opgebouwd. :P

EDIT: Oh... Ik ging er vanuit dat dit topic in de HK stond. Mijn excuses.
offtopic:
Hoe kan iemand zich hier nou druk om maken? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Tanuki op 02-11-2007 22:25 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03 20:40
JustTrying schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:03:
Ik moet hiervoor de sitecom modem/router een keer aan en uitzetten, en vervolgens werken de paginas weer gewoon, totdat er weer even te lang op hyves.nl wordt rondgehangen..
Dus het ligt niet aan IE... Het ligt aan de router. Wat je eraan kan doen? Wellicht wat aan de instellingen van de router veranderen. Anders andere router kopen.

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57
Dat is natuurlijk wel de makkelijke oplossing : ow werkt niet, kopen we gewoon een nieuwe...
toch raar dat het echt alleen die site is waar het fout gaat, heeft niemand anders daar ook ooit last van?

Wat zou je dan eventueel anders moeten configureren op je modem/router om te zorgen dat
IE gewoon blijft werken?

[ Voor 66% gewijzigd door JustTrying op 03-11-2007 14:13 ]