Toon posts:

ATI 550x Tv-Out Kleur, geen zwart of wit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, naar heel veel gedoe en werk met stekkertjes hier en daar, plugje hier en daar. Andere omzetting etc heb ik dan eindelijk geen zwart-wit beeld meer op m'n TV. Eindelijk kleur dacht ik toen ik deze s-vhs kabel van een vriend leende en met een Scart aansloot op m'n tv. Kom ik er goed naar aan het kijken, heb ik wel alle kleuren maar is juist alle zwart en wit weg :s.

opstelling
ATI 550x kaart -> S-VHS out -> S-VHS kabel (4 pins) -> Scart omzetter (4 pins) -> TV

Had ik eerst dus met composiet kabel, tulp stekkers etc.. toen had ik alleen zwart wit beeld, nu mis ik juist die kleuren en zijn al mijn witte plekken grijs.

Kan dit liggen aan het feit dat de ATI S-VHS uitgang in de kaart 7pins is? en de kabel dus maar 4? Heb geen scart omzet stuk kunnen vinden die 7pins S-VHS kabel pakt, dus hier moet het dus mee lukken dacht ik.

Alvast bedankt

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

In De grote tv-out FAQ staan heel veel tips en informatie, kijk daar eerst eens even in! :)

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Al lang gedaan, beste wat daar in staat gaat over wanneer je black/white beeld hebt. Juist dat is wat ik mis :)

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:24
Probeer het eens met een videorecorder ertussen, dus pc --> videorecorder --> tv. Bij mij werkte dit wel, rechtstreeks op de tv niet (was een philips matchline uit 1993).