Beste tweakers ik heb vandaag nieuwe hardware geïnstalleerd en eerst deed mijn muis het goed maar na installatie van de chipsetdrivers en de updates stopt mijn muis steeds.
Ik kreeg na de chipset en lan-driver installatie de opdracht te herstarten wat ik dus ook netjes deed en eenmaal opgestart kreeg ik zo'n dos scherm waarin stond dat hij iets met de usb aan het doen was en dat ik een moment moest hebben. Dat scherm sloot gewoon af en nu hangt mijn muis dus steeds na een kleine minuut waarna het lampje van de muis ook uitgaat.
Gebruikte Hardware:
Asus P5K-E / Wifi-Ap
Core 2 Duo E6750
Team Elite geheugen
Logitech Mx518 (wat voorheen altijd heeft gewerkt)
Wat ik geprobeerd heb is het wisselen van usb poortjes waarna de muis weer even werkt en daarop weer vast zit. Heb helaas geen andere muis tot beschikking
Ik kreeg na de chipset en lan-driver installatie de opdracht te herstarten wat ik dus ook netjes deed en eenmaal opgestart kreeg ik zo'n dos scherm waarin stond dat hij iets met de usb aan het doen was en dat ik een moment moest hebben. Dat scherm sloot gewoon af en nu hangt mijn muis dus steeds na een kleine minuut waarna het lampje van de muis ook uitgaat.
Gebruikte Hardware:
Asus P5K-E / Wifi-Ap
Core 2 Duo E6750
Team Elite geheugen
Logitech Mx518 (wat voorheen altijd heeft gewerkt)
Wat ik geprobeerd heb is het wisselen van usb poortjes waarna de muis weer even werkt en daarop weer vast zit. Heb helaas geen andere muis tot beschikking
[ Voor 13% gewijzigd door Daywalk3r op 02-11-2007 18:18 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?