Toon posts:

Svideo - Tv : Onscherp Beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met een Acer Aspire 1800

Nu wil ik via men svideo films bezien op men TV ( Samsung HD Tv met svideo ingang ) .
Maar als ik mijn bureaublad erop zie kan ik de tekst totaal niet lezen .

Wat kan ik hieraan doen ?

Edit : Radeon X600 Graka

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 17:46 ]

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:59
via svideo een bureaublad weergeven op tv is echt belabberd
svideo is de op een na slechtste video verbinding, beter zul je het niet krijgen.

zit er geen vga aansluiting op je tv?

Verwijderd

Topicstarter
alleen component , pc in en svideo

Verwijderd

je hebt vast en zeker hdmi, gebruik die. dan heb je t beste beeld.

edit.
component kan ook. dan kun je ook de hoogst mogelijke resolutie wat je scherm aan kan.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 18:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:15:
je hebt vast en zeker hdmi, gebruik die. dan heb je t beste beeld.

edit.
component kan ook. dan kun je ook de hoogst mogelijke resolutie wat je scherm aan kan.
maar ik heb geen hdmi uitgang op men laptop , hoe meot ik dat dan doen ?

Dus van svideo naar component ?

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb hem geprobeert op component ( svideo -> component )maar krijg alleen zwart wit beeld ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:24:
ok ik heb hem geprobeert op component ( svideo -> component )maar krijg alleen zwart wit beeld ;)
heb je dvi op je laptop? er zijn namelijk dvi->hdmi kabels

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gewone Monitor aansluiting ( een kleine smalle ( denk voor tft schermen enzo )

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 00:23
Maak eens een foto van die aansluiting. Want je weet kennelijk niet wat voor aansluiting het is.

'Gewoon' is niet echt een definitie die van mens tot mens goed overkomt. Laat staan dat er 'gewone' aparte aansluitingen zijn die speciaal bedoeld zijn voor TFT.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
kalizec schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:33:
Maak eens een foto van die aansluiting. Want je weet kennelijk niet wat voor aansluiting het is.

'Gewoon' is niet echt een definitie die van mens tot mens goed overkomt. Laat staan dat er 'gewone' aparte aansluitingen zijn die speciaal bedoeld zijn voor TFT.
een gewone Monitor aansluiting ;)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Een X600 heeft echt wel component-uitgang. Er zit wrs een kabelje bij je laptop met 1 gele stekker en aan de andere kant een rode, groene en een blauw stekker. Sluit die aan, en je hebt al beter beeld. Het is dan nog steeds analoog, maar component geeft toch betere kwaliteit.

En anders een "gewone Monitor" kabel ;)

日本!🎌

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-04 22:27

renskoenraadt

Like No Other

Idd niet moeilijk doen, aan de Samsung HD tv bezit honderd procent zeker een vga (pc) ingang, dus kun je gewoon een vga -> vga kabel nemen, perfect beeld.

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:15:
alleen component , pc in en svideo
Halloohoow! Volgens mij heeft iedere Samsung LCD TV (ik ga ervan uit dat jij dat bedoeld met HD tv) een VGA ingang. Kwestie van VGA-kabel tussen je laptop en de 'PC in' ingang knopen en gaan :)

smile an everlasting smile

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nsi, GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Helaas lijk je dat nauwelijks te doen, en kunnen wij je ook niet goed helpen.

In dit geval had je waarschijnlijk al in de handleiding van je TV kunnen lezen dat die "PC in" een VGA ingang is. Onduidelijk is wat voor uitgangen je op je laptop hebt, ook daar kan de handeiding helpen. Ofwel zal het een DVI-I zijn, die met simpele (en meestal meegeleverde) verloop op VGA aangesloten kan worden, danwel is het VGA zelf.

De enige reden dat dit voor ons en voor jou niet helder is, is dat je niet de moeite gedaan hebt van tevoren om op te zoeken exact wat je hebt en dan na te denken bij wat dat betekent...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.