Sinds ik mijn nieuwe televisie (samsung LE37m87) heb en mijn htpc ben ik op zoek naar een goede stereoversterker met SPDIF (als dit bestaat). Ik wil geen home cinema set, want 2 speakers in huis vind ik genoeg. Het gaat mij puur alleen om de muziek die ik via mijn htpc'tje draai. Ook de televisie ga ik aansluiten op de versterker en hier zal ik af en toe ook een filmpje op kijken.
Ik heb al een speakerset (no brand, matige speakers dus), maar eerst wil ik een versterker aanschaffen en dan over 3 maanden ga ik voor 2 mooi boekenplankspeakers. Moet even wachten tot de cash-flow weer op gang komt
Weten jullie goede stereo versterkers met SPDIF aansluiting? (Als het zover is ga ik uiteraard luisteren in de winkel!)
Ik heb SPDIF op mijn moederbord zitten (Asus P5B Premium Vista P965).
Ow en mijn budget is 400 EU!
Ik heb al een speakerset (no brand, matige speakers dus), maar eerst wil ik een versterker aanschaffen en dan over 3 maanden ga ik voor 2 mooi boekenplankspeakers. Moet even wachten tot de cash-flow weer op gang komt
Weten jullie goede stereo versterkers met SPDIF aansluiting? (Als het zover is ga ik uiteraard luisteren in de winkel!)
Ik heb SPDIF op mijn moederbord zitten (Asus P5B Premium Vista P965).
Ow en mijn budget is 400 EU!