Afgelopen zondag heeft de rockband Zeus in het Wilhelminapakhuis in Amsterdam de cd presentatie van hun nieuwe cd getiteld "07" gedaan. Zeus is de band met als frontman Jeroen van Koningsbrugge, bekend van o.a. de Lama's en de citroënreclames (Dennis van der Ven?!?!?). Ik ken Jeroen, samen met de drummer Paul Jansen die een hele goeie vriend van me is al een jaar of 15 en ga veel met hun mee als ze ergens optreden, ook om foto's te maken.
Tijdens 1 van hun optredens in Leerdam was er een kerel bij die echt van begin tot eind helemaal aan het flippen was en van hem heb ik toen een serie foto's gemaakt die als basis gediend hebben voor het artwork van de nieuwe cd. Die gast heet dus Arie-Piet.
Natuurlijk was hij bij de cd presentatie uitgenodigd en heeft hij als bedankje de nieuwe cd en een t-shirt waar zijn kop ook op staat gekregen. Tijdens het optreden ging hij weer helemaal los en heb ik van hem weer een paar foto's genomen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook doe ik op verzoek een betere afbeelding van de cd hoes erbij.

1. Voorzijde van de cd hoes

2. Arie-Piet in opperste concentratie

3. Nogmaals

4. Hier stond hij als een gek rond te draaien, en zonder duizelig te worden!!!

5. Een van de weinige keren met open ogen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De foto's hebben alleen wat cropping en USM gehad, de rode kleur komt van de lamp waar hij onder stond.
Tijdens 1 van hun optredens in Leerdam was er een kerel bij die echt van begin tot eind helemaal aan het flippen was en van hem heb ik toen een serie foto's gemaakt die als basis gediend hebben voor het artwork van de nieuwe cd. Die gast heet dus Arie-Piet.
Natuurlijk was hij bij de cd presentatie uitgenodigd en heeft hij als bedankje de nieuwe cd en een t-shirt waar zijn kop ook op staat gekregen. Tijdens het optreden ging hij weer helemaal los en heb ik van hem weer een paar foto's genomen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook doe ik op verzoek een betere afbeelding van de cd hoes erbij.

1. Voorzijde van de cd hoes

2. Arie-Piet in opperste concentratie

3. Nogmaals

4. Hier stond hij als een gek rond te draaien, en zonder duizelig te worden!!!

5. Een van de weinige keren met open ogen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De foto's hebben alleen wat cropping en USM gehad, de rode kleur komt van de lamp waar hij onder stond.
EOS 1Dmk3, EF 16-35 2.8L USM MkII, EF 24-105 4.0L IS USM, EF 70-200 2.8L IS USM, Speedlite 580 EX, Macbook Pro