Toon posts:

[php] mail via site altijd leeg.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een contact scriptje geschreven voor op mijn webstite maar elke mail die verstuurd werd was altijd leeg. Had geen zin om het uit te zoeken :P en dus maar een script van internet gehaald. Maar ook bij dit script bleven te ontvangen mails leeg :/

Nog een paar geprobeert en altijd een lege email.

Dit simpel script bijvoorbeeld:
http://www.phpeasystep.com/phptu/8.html
heb ik precies overgenomen, alleen mijn email adres heb ik gewijzigd. En als ik hem invul op de website krijg in een lege mail toegestuurd? Ligt dit aan mijn webserver?

Thx.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Voor support op code van derden ben je aangewezen op die derden; neem dus contact op met de makers (mail ze, bel ze, whatever).
Als je zelf code kunt schrijven kun je ook (waarschijnlijk) debuggen en samen met ons naar een oplossing zoeken (middels debuggen). Maar met de informatie die je ons nu verschaft (linkje naar andermans code) kunnen we natuurlijk ook niks behalve gissen naar de oorzaak/oorzaken.

Zie onze Programming Beleid Quickstart voor hoe we hier graag topics zien. Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou je dan wel aan de quickstart.

Verder hoort dit niet in WEB, maar in PRG (zie daarvoor ook Waar hoort mijn topic?)

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 02-11-2007 16:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.