Toon posts:

Office Outlook Contacts weggegooid*

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goede dag, tweakers

een kland van mij heeft in Office outlook 2003, zijn contacts weg gegooit uit zijn lijst. noormaal is het zo dat je tussen het rijtje van je Inbox een map contacts staat, maar die heeft hij weg gehaalt en nu krijgen we hem niet meer trug, ( gaat om tablad Mail)

ik heb al geboobeert met niewen map de oude te vervangen en op die manier een niewen contacts map te maaken ( lukt niet want hij zecht dat dat die al bestaat maar hij is weg gegooit)

veder ben ik heel het menu van outlook door gespit en heb zo wat allen opzie die met contacts te maaken heeft bekeeken.

ik weet ook niet of het moglijk is om mapen/contacts te verbergen is outlook, is dat moglijk??
weet imand hoe ik de contacts van me kland weer trug krijg in dat rijtje van Inbox ?

alvast bedankt
*knip* doen we niet aan

[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 02-11-2007 19:33 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Lustucru op 02-11-2007 23:14 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-07 15:45
al gekeken bij Verwijderde items?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan ik wel doen deejee maar het is nou een maal zo dat ik niet kan pellen maar pc beheeren heb ik wel verstand van, dus ja kan me niet zo veel scheelen als menssen me uit lachen, dus weet je een antwoord?? anders graag aleen nuttigen dingen

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik wel all gekeken maar daar staad die niet meer in, maar als je een niewen wilt aan maaken is die er wel nog ,

• DaTiezl
  • Laatst online: 15-07 15:45
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Lustucru op 02-11-2007 23:13 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Verwijderd

Topicstarter
ja zou je denkken, heeft geen nut, maar als je zwaar dislecties bent maakt het niet uit wat je op schijft is tog wel verkeerd, maar heb je nog een idee ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tools > Email accounts > "Add a new directory or Address book" of "View or Change existing address books"; zelf even vertalen naar NL indien nodig. Je hebt natuurlijk wel een backup nodig van de oude Contacts folder.

Email hulp doen we niet aan :) .

Tip voor spelling: gebruik Firefox 2.0, die heeft een spellchecker. Of gebruik Word voor je berichten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Modbreak:Laat off-topic reacties maar gewoon achterwege. Is er wat mis met het topic, maak maar een TR aan ;)

Zie ook: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Je komt een beetje vijandig over dat helpt je niet zo heel erg veel als je hulp nodig hebt ;) .

oplossing: Rechtermuisknop op task:
Navigation pane options:
Reset.

Als het goed is moet dit helpen.
Jammer genoeg weet ik niet zo heel veel van dyslexie af, maar als je je eigen teksten leest kan je er dan niet een paar fouten uithalen. Tuurlijk iedereen maakt wel eens tik fouten, maar bij jou is je tekst er een stuk moeilijker door te lezen.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
battler is goed dat je er zlef mee komt, ja ik lees me teksten door ( maar ik zie de fouten niet) ik ben ook niets voor neit voor NL gezakt met een 2 en over ander taalen ga ik niet eens bechinnen was nog slechter.

maar ik heb je opzie geprobeert maar dan reset die de tabbladen maar niet de Tabbladen binnen het tapblad mail. en daar is de contacts kwijd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:50:
maar ik heb je opzie geprobeert maar dan reset die de tabbladen maar niet de Tabbladen binnen het tapblad mail. en daar is de contacts kwijd
gambieter in "Office Outlook Contacts weg gegooit" al geprobeerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
was ik mee bezig Gambieter, ja ik heb het gedaan en dan zecht die net zo als een niewen aan maaken: this account or directory type already exists and cannot be specified twice (als ik Add a new directory or Address book)

en als ik View or Change existing address books neem dan druk ik op toe voegen en dan gebuurt er niets

nee ik heb geen bak-up van ze mail ( maar dat is die niet kwijd) gelukig maar ze contacts is wel weg , zou ik je ander een scherm afbeeliding stuuren voor verduidliking?

thx voor het idee ( had er zelf nog niet aan gedacht)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De contact personen binnen Outlook zijn dus verdwenen, of de knop om naar de contacts te gaan?
Dat is mij nu namelijk niet geheel duidelijk om eerlijk te zijn... :)

Als je de mappenlijst opvraagt (waar je alle mapen, zoals inbox, sent items, agenda en dergelijke) staat daar dan wél contact personen tussen?

Mocht mijn opmerkingen niet op jouw probleem van toepassing zijn, kan je dan wellicht een screenshot posten om daarmee visueel aan te geven, wat er precies aan de hand is? :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik nap die url in voeren niet want hij bechint met http:// en dan wat moet daar achter komen ??

het gaat om de knop om naar de contacts te gaan

Door: GJ-tje
Als je de mappenlijst opvraagt (waar je alle mapen, zoals inbox, sent items, agenda en dergelijke) staat daar dan wél contact personen tussen?

ja dan staat die er bij nieuwe map toe voegen er wel tussen maar in de tabblad mail niet. en daar wilt hij (de gebruiker) hem weer trug hebben. en kland is koning nou een maal.

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 23:00
View >> Layout >> Contacts even aanvinken.

Verwijderd

Topicstarter
DamadmOO
weet je zeker dat het View >> Layout >> Contacts even aanvinken is ?

want ik heb namlijk bij View geen layout staan, het gaat om Office Outlook 2003 por

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

In 2003 betreft het de Navigation Pane, linksonder in het programma staat een pijltje om de weergegeven knoppen in te stellen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/203bf7c63db377b5ab9d0af4f9683c10/full.png

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT :)

Toch even een paar opmerkingen:
- Asjeblief, haal even je posts door een spellingchecker voordat je wat post. Dit is namelijk bijna niet te lezen :) Juist als je lijdt aan dyslexie zou gebruik van een spellingchecker standaard gebruik moeten zijn. Dat kost wat tijd, maar je wint er ook erg veel mee. :)
- snel help via de mail doen we niet aan.
- lees ook even onze onvolprezen Registratievoorwaarden / korte FAQ met nuttige tips over het bakken van een topicstart

En voor de overigen die meer op stijl dan op inhoud moesten reageren: zie BtM909 in "Office Outlook Contacts weggegooid*"

Mensen die nu nog offtopic reageren kunnen hun mail gaan controleren.

[ Voor 12% gewijzigd door Lustucru op 02-11-2007 19:34 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1