Toon posts:

Export security rights

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al gezocht op Google, maar kom er zo niet verder mee.. Kan iemand mij aub helpen met het volgende:
Ik wil graag de security groepen die wij aan mappen hebben hangen exporteren naar bv. een Excel sheet. Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://aycu07.webshots.com/image/33366/2003338624168926331_fs.jpg

Op deze manier wil ik de nesting aanpakken die er in de loop van de jaren is ontstaan mbt rechten die zijn uitgedeeld en groepen die zijn aangemaakt.

Weet iemand zo een tooltje/command waarmee ik dit zou kunnen bewerkstelligen?

Alvast hartelijk dank voor de moeite!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
Dat kan met Xcacls

Zie halverwege bovenstaande pagina: Xcacls.vbs gebruiken om machtigingen te bekijken

no animals were harmed during the production of this message

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dumpacl/dumpsec kan dat ook voor je.

Maar dit is wel een zoekvraag, zelfs als je letterlijk (!) je titel in Google gooit kom je op genoeg tools uit.

Het zou een stuk beter zijn als je vervolgens ook in je openingspost betrekt waar je naar gekeken hebt en waarom iets in jouw ogen niet voldoet, en wat je bijvoorbeeld met die gegevens wil gaan doen.
(Dat je de groepen die op de folders staan dan weet is leuk, maar verder weet je dan nog niet wie er daadwerkelijk bij kunnen.)

Dat komt met deze openingspost echter niet uit de verf, en daarom gaat je topic ook dicht.

[ Voor 51% gewijzigd door alt-92 op 02-11-2007 14:43 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.