Toon posts:

[Actionscript 1.0] Alle code uitlezen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit: fout in topic titel, Alles = Alle
-----
Ik zit met een probleem, ik moet flash file aanpassen die door iemand anders gemaakt is. Nu zit ik met het probleem dat de actionscript code lelijk overal in de hele file is gepropt, geen code op 1 frame of in een .as file.

Ik moet nu dus de actionscript code gaan aanpassen.

Wat ik mij afvroeg is, of er een soort actionscript manage programma bestaat, die alle code uit een .fla file kan halen en weergeven. Helemaal mooi zou natuurlijk zijn als er ook een soort van vervang mogelijkheid in zou zitten die een actionscript regel kan vervangen door een andere regel code.

Ik ga er eigenlijk al vanuit dat zoiets niet bestaat, of dat het niet mogelijk is, maar als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat graag!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb inmiddels zelf al wat gevonden..
- Actionscript replacer
- Swf Decompiler _compiler
en nog een stuk of 5 anderen, is nog niet helemaal naar wens, maar goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 15:43 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:50:
edit: fout in topic titel, Alles = Alle
Doe dan een TR (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif). Verder zie ik niet in wat dit met WEB te maken heeft (Waar hoort mijn topic?); WEB >> CSA

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 02-11-2007 16:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij