Toon posts:

Poort openen Transmission

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de poort te openen voor Transmission maar hij blijft maar staan op "Port is stealth" waardoor ik een erg trage verbinding heb van max. 40 kb. Ben een switcher met een nieuwe MBP met daarop OS X 10.4 (?)(Leopard update is besteld ;))

Wat heb ik ondernomen:

- Port geforward via deze handleiding:
http://216.104.71.5/engli...-AW/Gadspot_IP_Camera.htm Ik heb dus een Aethra FS4104, een overblijfsel van een digitaal tv avontuur bij Belgacom. Naar mijn weten heb ik dit goed gedaan. Kan ik dat misschien nog op een eenvoudige manier checken behalve in Transmission zelf?

- De FAQ van Transmission zelf doorgenomen waarin ze zeggen dat je je firewall in OS X moet uitzetten > gedaan, je poort moet openzetten > gedaan. En dan houden de oplossing ook op bij hun indien je port op Stealth blijft staan.

Wat kan nog meer een oorzaak / oplossing zijn?

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Niet dat dit jou veel helpt, maar bij mij ziet Transmission de open poort niet meer sinds de upgrade naar leopard. Ik heb mijn airport express en modem ingesteld op het forwarden van een port, en dat werkte in Tiger prima, maar nu krijg ik het niet echt meer aan de praat.
Nu is de airport utility wel veranderd sinds leopard, maar al mn instellingen bij netwerk en van mijn airport waren wel bewaard..

Maargoed, als ik meer uitvind laat ik het hier wel weten

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:26:
Kan ik dat misschien nog op een eenvoudige manier checken behalve in Transmission zelf?
http://www.utorrent.com/testport.php?port=12345

En dan inplaats van 12345, de poort invullen die open zou moeten staan ;)

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar al meerdere keren over het feit gelezen dat ik een statisch ip adres moest maken bij die router. Dat was dus de oplossing. fyi, die poorttester werkt niet bij mij maar de poort staat open nu volgens Transmission. Nu haal ik snelheden tot 190k waar ik hier in Belgie tevreden mee mag zijn volgens mij ;)