Toon posts:

Gebrande dvd-schijf word niet herkend door pc

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar verkeerd gebrande dvds (rw) die ik weer wil wissen, maar ik krijg dat niet voor mekaar.. Wie kan me helpen? Gr

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Met welke software probeer je die schijven te wissen?
Welke foutmelding krijg je?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Installeer nero, start de nero burning rom, klik op recorder, kies hier voor erase CDRW/DVDRW.
Mocht dat niet lukken dan krijg je als het goed is een error, dan kun je daarmee verder gaan zoeken.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:12:
Ik heb een paar verkeerd gebrande dvds (rw) die ik weer wil wissen, maar ik krijg dat niet voor mekaar.. Wie kan me helpen? Gr
http://www.google.nl/sear...=nl&q=dvd+rw+wissen&meta=

...less is more

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:13:
Met welke software probeer je die schijven te wissen?
Welke foutmelding krijg je?
Met vista, via vista op internet moest ik op de dvdbrander klikken en dan op de taakbranden verwijderen/wissen aanklikken, alleen krijg ik dit niet eens. Als ik dubbelklik op de driver, krijg ik een schermpje waar op staat; Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. koppeling via het onderdel Koppelingen installen vh configscherm. Maar welk programma is dat?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:14:
Installeer nero, start de nero burning rom, klik op recorder, kies hier voor erase CDRW/DVDRW.
Mocht dat niet lukken dan krijg je als het goed is een error, dan kun je daarmee verder gaan zoeken.
Ohw dus er moet een programma zijn om het te wissen..?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:19:
Ohw dus er moet een programma zijn om het te wissen..?
DVD en CDs branden moet je imho sowieso met een echt brandprog doen. De standaard die in XP en Vista zit ingebakken is imho te beperkt, dan kun je er beter een fatsoenlijke tool voor gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand dvd-films met convertXtoDVD, maar dat zit volgens mij geen functie op om te wissen... Ik ga wel ff opzoek naar zo een progje. Bedankt alvast!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met alcohol geprobeerd te wissen, maar zegt hij dat er geen RW disc inzit, terwijl dat wel op de cd staat. Ook staat er dat op, de binnenste ring is gebrand kan ik zien. Nu snap ik er niets meer van :) Iemand anders? Gr

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Er zijn DVD's waar opstaat DVDRW, maar die zijn toch gewoon R, dat is gewoon een benaming.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55
Snake schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:49:
Er zijn DVD's waar opstaat DVDRW, maar die zijn toch gewoon R, dat is gewoon een benaming.
Heb het hier ook met een aantal CD's en DVD's die toch echt RW zijn, heb ze namelijk wel vaker gewist, maar nu opeens willen ze niet meer wissen.
Heb het na een format, reinstall, andere brandsoftware maar opgegeven, en maar een ander schijfje gepakt.

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:49:
Lekker handig, als een standaard niet nageleeft wordt.. Maar ik snap nog steeds niet dat de geschreven dvd niet herkend wordt door mijn pc
Pagina: 1