Toon posts:

amd of pentium

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej beste mensen...ik heb dus weinig tot een beetje verstand van pc's...ik heb maar een simpele vraag eigenlijk...
brothers in arms hell's highway...wat moet ik bouwen om dit vloeiend op een normale tft 17" (ik heb nog geen hdtv) in maximale pixels (1280x1024) te spelen??
ik wil dus een nieuwe pc (laten) maken en ik ben eignlijk altijd wel een amd fan geweest...
ik heb nu een 2800+
2gb pc 2100 geheugen
320 gb sata 8 mb
geforce 7600 gt

en draai eigenlijk zowat alles op die pc tot nu toe

(rainbow six las vegas, lost planet. ghost recon2) allemaal gemiddeld op 25 fps...

ps. hoe komt het trouwens dat in verschillende games een 2800+ processor gezien word als 1,8ghz terwijl mij altijd verteld is dat een 3000+ vergelijkbaar is met een pentium 3 ghz??

alvast bedankt...maurice

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:59:
heej beste mensen...ik heb dus weinig tot een beetje verstand van pc's...ik heb maar een simpele vraag eigenlijk...
brothers in arms hell's highway...wat moet ik bouwen om dit vloeiend op een normale tft 17"
wat is je budget?
ps. hoe komt het trouwens dat in verschillende games een 2800+ processor gezien word als 1,8ghz terwijl mij altijd verteld is dat een 3000+ vergelijkbaar is met een pentium 3 ghz??
Omdat hij op 1.8Ghz draait. Dat 2800+ is niets meer dan een naam.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pak de bestbuy guide er eens bij, lees kort wat over de nieuwe videokaarten (8800GT) en wat reviews over de spellen. Zo heb je makkelijk beeld wel systeem die spellen redelijk laat draaien.

Voor het laatste, dat klopt. Hij loopt op 1.8Ghz maar kon 'presteren' als een gelijke 2.8Ghz pentium. Vandaag de dag is alles al weer anders :)

Kijk wat rond op het forum, genoeg leesvoer zou ik zeggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:59:
Omdat die 2800+ een rating is, niet de snelheid waar hij op draait. MHzs zeggen namelijk niets over de snelheid van je proc. Een 2800+ draait geloof ik op 2083 of 2250MHz (afhankelijk van de type 2800+ die je hebt).

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Neem eens een kijkje in de best buy guides.. Daar kun je prima een systeem mee opbouwen wat aan jouw wensen voldoet. Neem maar eens een kijkje in Complete Systemen & Laptops :)

En dat over die amd-naamgeving en rating is hierboven inmiddels al uitgelegd (maar je zou ook op de website van amd kunnen kijken, daar kun je de specificaties van je processor gewoon terugvinden).

Dit topic is gesloten.